برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مادساز The Witcher 3 به زودی عرضه می‌شود

منبع
گيم فا
بروزرسانی
مادساز The Witcher 3 به زودی عرضه می‌شود

گیم فا/ در یک توییت جدید، حساب کاربری رسمی بازی The Witcher 3 تایید کرد که ویرایشگر ماد REDkit در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۴ (۱ خرداد ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد.
این ویرایشگر برای تمام بازیکنانی که The Witcher 3: Wild Hunt را روی پلتفرم PC دارند، به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. این اکانت اضافه کرد که ویرایشگر مذکور «محدود» نبوده و «بر اساس موتور بازی» ساخته شده است.

تیم توسعه‌دهنده پیش از این در نوامبر ۲۰۲۳ این ویرایشگر را بدون اعلام تاریخ انتشار معرفی کرده بود. بازیکنان اکنون می‌توانند REDkit را در فروشگاه‌های Steam ،GOG و EGS به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنند.

صفحه رسمی Witcher 3 در Steam جزئیات بیشتری نیز در مورد طیف ویژگی‌های این مادساز ارائه داد. کاربران به کمک این کیت می‌توانند «ماموریت‌ها، سلاح‌، شخصیت و خطوط داستانی کامل و مناطق جدید» ایجاد کنند.


در این صفحه بیان شد که بازیکنان به همان ابزارهایی که CD Projekt Red برای توسعه بازی استفاده کرده بود، دسترسی خواهند داشت. البته، این صفحه هشدار می‌دهد که برای ساخت دنیایی مشابه آنچه که طراحان اصلی بازی ساخته‌اند، احتمالاً استفاده از «برنامه‌هایی خارج از این کیت» ضروری باشد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره