برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

هدفون وایرلس هواوی FreeBuds 6i با باتری 35 ساعته معرفی شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
هدفون وایرلس هواوی FreeBuds 6i با باتری 35 ساعته معرفی شد

گجت نیوز/ تازه‌ترین هدفون وایرلس هواوی، فری بادز 6 آی- FreeBuds 6i نام دارد که با لیست بلندبالایی از امکانات وارد بازار لوازم جانبی می‌شود.
 
هواوی در کنار چند محصول دیگر، از هدفون وایرلس FreeBuds 6i رونمایی کرد. این گجت که در دسته میان رده طبقه‌بندی می‌شود، شباهت‌های زیادی به هدفون فری بادز 5i دارد؛ اما با چندین ویژگی ارتقایافته برای ارائه تجربه صوتی بهتر!

مشخصات هدفون بی‌سیم هواوی FreeBuds 6i
ایربادز جدید دارای درایورهای داینامیک 11 میلی‌متری است که بزرگ‌تر از مدل قبلی شده‌اند. همچنین به‌عنوان نخستین مدل در این سری، از فناوری کواد مگنت پشتیبانی می‌کند. اکولایزر تطبیقی سه‌گانه و پشتیبانی از خروجی Hi-Res Audio از دیگر نکات برجسته در فهرست مشخصات فری بادز 6i هستند.




دوام باتری این گجت با احتساب کیس شارژ به 35 ساعت می‌رسد که اصلا کم نیست؛ البته اگر قابلیت حذف نویز هوشمند آن موسوم به Dynamic Active Noise Cancellation 3.0 فعال نباشد. هواوی برخی از امکانات مدل‌های گران‌تر، نظیر فری بادز پرو 3 را هم در این هدفون بی‌سیم گنجانده است.

هنوز قیمت FreeBuds 6i مشخص نیست؛ اما با توجه به اینکه FreeBuds 5i هم‌اکنون قیمتی حدود 105 دلار دارد، مدل جدید باید گران‌تر از این مبلغ باشد. بنا بر اعلام کمپانی Huawei به‌زودی این محصول در رنگ‌های متنوع وارد بازار می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره