برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بتلفیلد با یک بازی سرویس‌محور فوق‌العاده بازمی‌گردد

منبع
زومجي
بروزرسانی
بتلفیلد با یک بازی سرویس‌محور فوق‌العاده بازمی‌گردد

زومجی/ مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز نسخه جدید Battlefield را یک بازی لایو-سرویس فوق‌العاده توصیف می‌کند.
   
با اینکه اخبار و جزئیات رسمی اندکی درباره بازی جدید Battlefield در دست داریم، به نظر می‌رسد که استودیوهای الکترونیک آرتز به‌خوبی توسعه نسخه بعدی این مجموعه شوتر چندنفره را پیش می‌برند. به‌تازگی جف کیلی، مجری مراسم The Game Awards در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تایید کرد که اندرو ویلسون، مدیرعامل Electronic Arts به‌همراه تیم توسعه به تجربه بازی بتلفیلد جدید پرداخته است.

منتظر یک بازی لایو-سرویس فوق‌العاده از مجموعه بتلفیلد باشید
ویلسون اعلام کرد که بازی جدید بتلفیلد به‌خوبی مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و هم‌اکنون قابل‌ تجربه است. این مدیرعامل در ادامه از این بازی به‌عنوان یک محصول «سرویس‌محور فوق‌العاده» یاد کرد. درحال‌حاضر اطلاعات رسمی بیشتری درباره این بازی در اختیار نداریم.


در ماه آوریل بایرون بیدی، مدیرکل مجموعه بتلفیلد در مصاحبه‌ای تایید کرد که استودیو Motive، سازنده ریمیک Dead Space به جمع استودیوهای ریپل افکت و کرایتریون پیوسته است تا با همکاری دایس روی بازی بتلفیلد آینده کار کنند.

شرکت EA کار روی بتلفیلد جدید در استودیو موتیو را به فیلیپ دشارم و رومن کامپس-اوریولا سپرده است که به‌ترتیب تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان خلاق ریمیک Dead Space بودند. همچنین شرکت دایس در ماه آوریل ۲۰۲۳ تایید کرد که بازی Battlefield 2042 دیگر محتوای فصلی دریافت نمی‌کند و با فصل هفتم به پایان راه خود می‌رسد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره