logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

مدل تیتانیومی آیپد پرو ۲۰۲۴ با طلای ۲۴ عیار معرفی شد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زومیت/ نسخه‌های لوکس آیپد پرو ۱۱ و ۱۳ اینچی دارای فریم تیتانیومی با پوشش طلای ۲۴ عیار هستند.
 
کاویار (Caviar)، برند سرشناس مستقر در دبی که محصولات لوکس تولید می‌کند، تعداد محدودی از مدل لوکس آیپد پرو ۲۰۲۴ را با عنوان Criss-Cross رونمایی کرده است.
 
Criss-Cross بخشی از مجموعه‌ی Desperado کاویار است که به قاب و لوازم جانبی لوکس گوشی و تبلت اختصاص دارد. در طراحی Criss-Cross از دو کلت Desert Eagle Mark XIX روی پنل پشتی آیپد استفاده شده که حرف X را با الهام از فیلم Deadpool تشکیل می‌دهند.

چنگال‌هایی که اطراف تفنگ‌ها دیده می‌شوند از کاراکتر Wolverine در فیلم X-Men الهام گرفته شده‌اند. ددپول و ولورین در فیلم Deadpool & Wolverine که در ماه جولای (تیر و مرداد) پخش خواهد شد، حضور خواهند داشت.

کاویار می‌گوید که بدنه‌ی تفنگ‌ها به‌وسیله‌ی تیغه‌های تیتانیوم مشکی محکم شده و اطراف آن‌ها با طلای ۲۴ عیار پوشیده شده است. فریم تبلت از تیتانیوم ساخته شده و در آن از فناوری ساعت‌های لوکس سوئیسی بهره گرفته شده است.

کاویار ۹۹ واحد از Criss-Cross را برای مدل‌های ۱۱ و ۱۳ اینچ تولید خواهد کرد. هر دو نسخه گزینه‌های ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت تا دو ترابایت را خواهند داشت. قیمت تبلت لوکس Criss-Cross نسخه‌ی ۱۱ اینچی از ۱۲٬۲۰۰ دلار آغاز می‌شود و قیمت آیپد پرو ۱۳ اینچ از ۱۲٬۶۳۰ دلار برای کانفیگ پایه آغاز خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره