برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

مایکروسافت دسته منحصربه‌فردی برای گیمرهای توان‌یاب معرفی کرد

منبع
زوميت
بروزرسانی
مایکروسافت دسته منحصربه‌فردی برای گیمرهای توان‌یاب معرفی کرد

زومیت/ کنترلر ماژولار پروتئوس مایکروسافت به افراد توان‌یاب کمک می‌کند با روشی آسان‌تر از اجرای بازی‌های موردعلاقه‌ی خود لذت ببرند.
 
مایکروسافت از کنترلر ماژولار جدیدی به نام پروتئوس (Proteus) رونمایی کرد. این محصول با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد و به گیمرهای توان‌یاب کنسول ایکس باکس اجازه می‌دهد کنترل‌های مختلف را بر اساس نیازهایشان شخصی‌سازی کنند.

پروتئوس محصولی از شرکت ByoWave و بخشی از برنامه‌ی Designed for Xbox است. این کنترلر بی‌سیم از قطعات کوچک مکعبی قابل‌تعویض بهره می‌برد که کاربر می‌تواند روی این قطعات، دکمه‌های کنترلر، جهت‌یاب و استیک‌های آنالوگ را قرار دهد.


قطعات مکعبی کنترلر پروتئوس به‌آسانی به‌هم متصل می‌شوند و به گیمرها اجازه می‌دهند بیش‌از ۱۰۰ ترکیب مختلف و چینش دلخواه نورپردازی LED ایجاد کنند. به‌بیان دیگر گیمرهایی که یک‌دست خود را ازدست داده‌اند و سایر بازیکنانی که محدودیت‌های حرکتی دارند قادر خواهند بود از این کنترلر به راحت‌ترین شکل ممکن استفاده کنند. دکمه‌های کنترلر قابلیت شخصی‌سازی دارند.


کنترلر پروتئوس با ایکس‌ باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس‌ باکس وان و سیستم‌های عامل ویندوز ۱۰ و ۱۱ سازگار خواهد بود. ByoWave می‌گوید کنترلر جدیدش با پلی‌ استیشن ۵ و نینتندو سوییچ سازگاری ندارد، اما تمایلش را برای همکاری با این پلتفرم‌ها ابراز کرد.

انتظار می‌رود کنترلر پروتئوس پاییز امسال عرضه شود. امکان پیش‌خرید محصول از وب‌سایت ByoWave با قیمت تخفیف‌خورده‌ی ۲۵۵ دلار وجود دارد. این مجموعه شامل کابل شارژ USB-C، دانگل بلوتوث و قطعات دیگری مثل گریپ‌های چپ و راست برای ساخت یک گیم‌پد استاندارد و دو قطعه‌ی جانبی بزرگ تک‌دکمه‌ای می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره