گزارش رگولاتوری: ثبت 3073 مورد شکایت از اپراتورهای موبایل در سه ماهه اول 96
ديجياتو/ معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان رگولاتوري از بررسي عملکرد اپراتورهاي موبايل بر اساس وضعيت رسيدگي و پاسخگويي به شکايات ثبت شده از سوي مشترکين در سامانه 195 خبر داد. به گزارش روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، فلاح جوشقاني گفت: به منظور شفافسازي، ارائه خدمات بهتر، ارتقاي سطح کيفيت و پشتيباني خدمات از سوي دارندگان پروانه تلفن همراه و افزايش رضايت مشترکان، تعداد شکايات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و وضعيت رسيدگي به آنها از سوي دارندگان پروانه در بازه زماني سه ماهه اول سال ۹۶ بررسي و ارزيابي شده است. طبق اظهارات معاون سازمان رگولاتوري، طي سه ماهه نخست سال 1396 تعداد 3073 مورد شکايت از اپراتورهاي موبايل در سامانه 195 ثبت شده که از اين تعداد، به 2459 مورد رسيدگي شده است. وضعيت اپراتورهاي مختلف بر اساس تعداد شکايات و وضعيت پاسخگويي آنها را مي توانيد در جدول زير مشاهده کنيد: به گفته جوشقاني، در سال جاري اطلاعات و آمار ثبت شکايت در سامانه 195 و وضعيت رسيدگي به آنها توسط تمام اپراتورهاي موبايل، اينترنت ثابت و اينترنت همراه، به طور مستمر و شفاف اطلاع رساني خواهد شد. مطالب جذاب، داغ و آموزشي فناوري اطلاعات در کانال تلگرامي «آي تي»