اسپاتیفای محتوای بصری را به سرویس خود اضافه میکند
زوميت/ اسپاتيفاي در آستانهي عرضهي اوليهي سهام، محتواي بصري را به سرويس خود اضافه کرد. اسپاتيفاي، شرکت نامآشناي فعال در عرصهي استريم موسيقي، قابليتي به سرويس خود اضافه کرد که به کاربران اجازهي مشاهدهي داستان، خبر و ساير انواع محتوا را در قالب تصاوير، ويديوها و متون ميدهد. سوئديها اعلام کردند که بهموجب اين قابليت، در آستانهي عرضهي عمومي سهام شرکت، درصدد گسترش فعاليتهاي خود به زمينههايي فراتر از موسيقي هستند. بر اساس آنچه در پست اخير اسپاتيفاي در بلاگ رسمي اين شرکت منتشر شده است، قابليت جديد سرويس اسپاتيفاي، «اسپاتلايت» نام دارد و محتواي آن از سرويسهايي نظير BuzzFeed ،News ،Cheddar و Crooked Media گرفته خواهد شد. طبق اعلام اسپاتيفاي، محتواي به نمايش درآمده در اسپاتلايت موضوعاتي نظير اخبار، فرهنگ عامه، ورزش و سياست را در بر خواهد گرفت و در قالب يک پليليست در دسترس تمام ۷۰ ميليون مشترک اسپاتيفاي خواهد بود. به گزارش رويترز، اسپاتيفاي اخيرا با رگولاتوريهاي آمريکا براي آغاز عرضهي عمومي سهام خود وارد مذاکره شده است و عرضهي مستقيم سهام را از نيمهي نخست سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد. همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد: آخرين خبر در تلگرام https://t.me/akharinkhabar آخرين خبر در ويسپي http://wispi.me/channel/akharinkhabar آخرين خبر در سروش http://sapp.ir/akharinkhabar آخرين خبر در گپ https://gap.im/akharinkhabar