زومیت/ کمپانی اپل در حال به‌روزرسانی لوگو استفاده شده در لوازم جانبی گجت‌های تولیدی خود است.

کمپانی اپل در سال ۲۰۰۵، با ارائه طرحی به عنوان MFI Program، تولیدکنندگان لوازم جانبی را به استفاده از لوگو سازگاری با محصولات آیفون، آیپد یا آیپاد ملزم کرد. در این طرح تولیدکنندگان با درج لوگو منتشر شده از سوی اپل، سازگاری محصول تولیدی خود را با هر یک از گجت‌های اپل اعلام کرده و اعتماد خریداران را جلب می‌کردند.

به‌تازگی کمپانی اپل با به‌روزرسانی طرح‌های قدیمی خود، سه طرح جدید را برای نمایش سازگاری لوازم جانبی محصولات خود ارائه کرده است. گفتنی است اپل با تاکید بر نمایش لوگوی اختصاصی خود و افزایش جذب کاربران، طرح‌های جدید را ایجاد کرده است. شایان ذکر است اپل آرم‌های جدید را به تولیدکنندگان لوازم جانبی ارائه کرده و فرصتی ۹۰ روزه را برای اعمال تغییرات لازم و درج لوگوها در نظر گرفته است.

همراهان عزیز، آخرین خبر را بر روی بسترهای زیر دنبال کنید:
آخرین خبر در تلگرام
https://t.me/akharinkhabar
آخرین خبر در ویسپی
http://wispi.me/channel/akharinkhabar
آخرین خبر در سروش
http://sapp.ir/akharinkhabar
آخرین خبر در گپ
https://gap.im/akharinkhabar