گزارش گسترده کاربران از بروز مشکل در صفحهنمایش گلکسی اس ۹
مطلب زير از وبسايت شهر سخت افزار بازنشر گرديده است و انتشار آن توسط آخرين خبر به معني تاييد بخشي يا تمام مطلب نمي باشد. شهر سخت افزار/ در حالي که چيزي حدود يک هفته از آغاز عرضه گلکسي اس ۹ و گلکسي اس ۹ پلاس به بازار ميگذرد گزارشهايي در خصوص بروز مشکل در صفحهنمايش اين دو محصول، در ابعاد گسترده منتشر شده است. گزارشهاي متعددي از مالکان پرچمدارهاي جديد سامسونگ يعني گلکسي اس ۹ و گلکسي اس ۹ پلاس در خصوص بروز مشکل در صفحهنمايش اين دو محصول، منتشر شده است. برمبناي اين گزارشها که تعداد قابل توجهي از آنها در انجمنهاي رسمي سامسونگ و ديگر فرومهاي اينترنتي به چشم ميخورد، برخي قسمتهاي صفحهنمايش اين دو محصول، به وروديهاي لمسي، عکسالعمل نشان نميدهند. سامسونگ نيز اعلام کرده از اين گزارشها باخبر بوده و به زودي واکنشي درخور نشان خواهد داد. در تازهترين ويدئويي که از بروز اين مشکل منتشر شده، نوار عمودي در صفحهنمايش گلکسي اس ۹ به چشم ميخورد که قادر نيست وروديهاي لمسي را ثبت کند. کاربران ديگر هم از وجود مشکل در قسمت بالا يا پايين صفحهنمايش پرچمدار کرهاي خبر دادهاند. با اين تفاسير، به نظر نميرسد مشکل لمس صفحهنمايش به قسمت مشخصي، محدود شده باشد. با وجود اين، هنوز نميتوان در خصوص ابعاد اين مشکل اظهارنظر کرد. سخنگوي سامسونگ در واکنش به اين گزارشها اينچنين عنوان کرده است: در شرکت سامسونگ، رضايت مشتريان، هسته اصلي کسب و کار ما را تشکيل ميدهد و از همين رو ما به دنبال ارائه بهترين تجربه ممکن به کاربران هستيم. ما پيگير بررسي گزارشهاي محدودي هستيم که از بروز مشکل در بخش عملکردهاي لمسي صفحهنمايشهاي گلکسي اس ۹ و گلکسي اس ۹ پلاس خبر ميدهند. در حال حاضر، تعامل ويژهاي را با کاربران و مشتريان برقرار کردهايم تا موضوع را بهطور کامل بررسي کنيم. از کاربراني که با اين مشکل روبرو شدهاند درخواست ميکنيم با ما در تماس باشند. برخي کاربران موفق شدهاند با تغيير المانهاي مربوط به مقدار حساسيت لمس صفحهنمايش يا حتي بازگرداندن تنظيمات گوشي به وضعيت کارخانه، اين مشکل را برطرف کنند. اين در حالي است که کاربران ديگر مجبور شدهاند با بازگرداندن گوشي به نمايندگيهاي سامسونگ، از طرح تعويض استفاده کنند. درنظر داشته باشيد که مشکل صفحهنمايش، از جمله مواردي است که در چارچوب طرح ضمانت يکساله عملکرد بدون عيب دستگاههاي سامسونگ قرار ميگيرد. نبود کليد فيزيکي هوم يا حتي کليدهاي پيمايشي در گلکسي اس ۹ و گلکسي اس ۹ پلاس باعث شده صفحهنمايش لمسي، تنها راهکار پيش روي کاربران براي پيمايش در ميان منوهاي گوشي باشد. اين گزارشها در حالي مطرح ميشوند که هنوز هم خاطره بحران گلکسي نوت ۷ براي کاربران و به طور ويژه، مسئولان سامسونگ، تازه است. البته گلکسي اس ۹ اولين گوشي هوشمندي نيست که با مشکل صفحهنمايش در بدو عرضه به بازار روبرو ميشود. پيش از اين، محصولاتي نظير پيکسل ۲ ايکس ال شرکت گوگل نيز شرايط مشابهي را تجربه کردهاند. براي ديدن مطالب جذاب و داغ اين لينک را لمس کنيد ↓↓↓ : «هدايت به کانال آي تي»