برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شکایت کاربران جی میل از حمله پیام های ناخواسته

منبع
مهر
بروزرسانی
شکایت کاربران جی میل از حمله پیام های ناخواسته
مهر/ ديروز برخي کاربران جي ميل شکايت داشتند که با وجود فعال کردن فرايند احراز هويت دومرحله و تغيير پسورد، ايميل هايشان هدف يک حمله پيام هاي ناخواسته قرار گرفته است. جي ميل تا به حال پيام هاي ناخواسته (Spam)را به خوبي فيلتر مي کرد. اما ديروز برخي از کاربران آن اعلام کرده اند ايميل هايشان مملو از تبليغاتي شده که از حساب کاربري خودشان ارسال شده است. کاربران جي ميل در فروم Gmail s Help شکايت داشتند که اين پيام هاي ناخواسته درحالي ارسال شده که آنها فرايند احراز هويت دو مرحله اي را فعال و پسوردهاي خود را تغيير داده اند. فرستندگان اين پيام ها بخش Header آنها را طوري تغيير دادند که به نظر برسد از ايميل خود کاربر ارسال شده اند. اين پيام ها از طريق يک شرکت مخابراتي کانادايي به نام Telus ارسال شده اند. سخنگوي جي ميل در اين باره مي گويد: اين يک حمله پيام هاي ناخواسته بود که روي گروه کوچکي از کاربران جي ميل تاثير گذاشت. همچنين اين شرکت اعلام کرده از هم اکنون اقداماتي براي حفاظت در برابر اين پيام ها اجرا کرده است. از سوي ديگر شرکت Telus نيز اعلام کرده اين پيام ها از سرور هاي آن ارسال نشده و درحال بررسي و حل اين مشکل است. براي ديدن مطالب جذاب و داغ اين لينک را لمس کنيد ↓↓↓ : «هدايت به کانال آي تي»
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره