انتخاب/ آمازون یک سایت خریداری جدید موسوم به «Scout» را آزمایش می کند که توصیه هایی برای خرید کفش، مبلمان و مواردی مشابه را برا اساس علاقه مندی های کاربر معرفی می کند.

آمازون می گوید این سرویس جدید را در دسته هایی که به ویژگی های بصری وابسته هستند می آزماید.
حتی با توجه به این که آمازون تجارت الکترونیک را در سیستم کاری خود قرار داده، احتمالا برای سایر سایت هایی که بیشتر بر روی خرید شخصی تمرکز دارند، تهمیداتی ویژه قرار دهد.
به عبارتی دقیق،آمازون یک سایت خرید را برای مصرف کنندگان آزمایش می کند که دقیقا مشخص یست چه بازخوردی خواهد داشت. اما فعلا می دانیم قرار است توصیه هایی خودکار به کاربران ارائه کند.

سرویس جدید، Scout، از خریداران می خواهد به دوست یا نداشتن یک محصول رای دهند و با نشان دادن سایر محصولات بر اساس انتخاب های خود پاسخ دهند. برای مثال، اگر شما به دنبال یک میز قهوه خوری مستطیلی باشید،احتمالا گزینه های جستجوی بعدی شما نیز به همین ترتیب طبقه بندی می شود.

آمازون با استفاده از تکنولوژی یادگیری ماشینی برای پاسخ دادن به یکی از انتقادات دائمی سایت خود ایان داده است. این مکان بسیار جالب برای خرید موارد مختلف است.
همانطور که اشاره شد سرویس Scout برای مبلمان خانه، آشپزخانه و محصولات ناهار خوری، کفش های زنان، دکور خانه، مبلمان و ملحفه در دسترس است.

سخنگوی آمازون در بیانیه ای گفت:"این یک راه جدید برای فروشگاه آنلاین ما است که اجازه می دهد مشتریان به فهرست میلیونی از اقلام و سرعت پالایش انتخاب بر اساس ویژگی های بصری دسترسی داشته باشند."

جالب است بدانید این خبر، سهام شرکت Wayfair برای فروش آنلاین مبلمان را در معاملات امروز 4 درصد کاهش داد و به 136.93 دلار رساند.
این آخرین قدم در تلاش های آمازون برای جابجایی سلایق مصرف کنندگان از دنیای جستجوی سنتی است.


همراهان عزیز، آخرین خبر را بر روی بسترهای زیر دنبال کنید:
آخرین خبر در سروش
http://sapp.ir/akharinkhabar
آخرین خبر در ایتا
https://eitaa.com/joinchat/88211456C878f9966e5
آخرین خبر در بله
https://bale.ai/invite/#/join/MTIwZmMyZT
آخرین خبر در گپ
https://gap.im/akharinkhabar