باشگاه خبرنگاران/ شرکت بزرگ آمازون با اینکه هنوز مدت زمان زیادی از سال ۲۰۱۹ نگذشته، با پشت سر گذاشتن غول‌هایی همچون گوگل و فیس‌بوک به جایگاه نخست در جذب آگهی‌های دنیای دیجیتال رسید.

رتبه‌بندی بهترین رسانه دیجیتال جهان با در نظر گرفتن فاکتور‌ها و ملاک‌های مختلفی صورت می‌گیرد که آمازون در بسیاری از موارد مورد ارزیابی، درصد‌های بسیار بالایی را بدست آورده است. آمازون که با رشد بسیار خوب سودهی در سال‌های اخیر روبه‌رو بود، در صدد است تا با شکستن رکورد‌های مختلف در حوزه‌های فروش، فناوری و ... به برترین شرکت دنیا مبدل شود.

کارشناسان دنیای دیجیتال سال ۲۰۱۹ را به عنوان سال فرصت‌ها و چالش‌ها در جهان رسانه‌های دیجیتال می‌دانند. گوگل و فیس‌بوک با بهبود نبخشیدن به روش‌های تبلیغاتی خود و عدم استفاده از آخرین فناوری‌ها در حوزه رسانه‌های دیجیتال نتواستند همانند آمازون در زمینه جلب نظر صاحبان سرمایه و کالا‌ها عمل کنند و به همین دلیل با سقوط رتبه تجاری در زمینه رسانه‌های دیجیتال مواجه شدند.

عملکرد تجاری مناسب آمازون حتی بر روی تبلیغات تلویزیونی نیز تاثیر گذاشته و بسیاری از شرکت‌های بزرگ را به فکر استفاده از رسانه‌های دیجیتال همچون آمازون جهت معرفی و تبلیغ محصولات خود انداخته است. آمازون با کسب درصدی بالا در زمینه‌های الگوبردارری از روش جاری فیس‌بوک در رسانه‌های دیجیتال، افزایش سطح ایمنی حریم خصوصی کاربران، بازخوانی اطلاعات شخصی کاربر و پاک کردن موارد اضافی و بی‌اهمیت، پایین آوردن میزان مصرف اینترنت، حفظ حضور در برنامه‌های اینترنتی بدون اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربر و غیرفعال‌سازی حساب کاربری توانست به این موفقیت دست یابد.

ارزیابی‌ها نشان داده آن دسته از صاحبان مشاغل که کالا یا حرفه خود را از طریق رسانه دیجیتال آمازون معرفی و تبلیغ کردند، به موفقیت‌های بیشتری در زمینه کسب بازار‌های متنوع در جهان دست یافته‌اند.

ما را در کانال «آخرین خبر» دنبال کنید