دیجیاتو/ بر اساس گزارشی که سایت IHS Market منتشر کرده سامسونگ در سه ماهه اول سال 2019 توانسته پیشتازی خود را در بازار نمایشگرها حفظ کند. نمایشگرهای سامسونگ فروشی به اندازه 3.4 میلیارد دلار داشته و محصولات آن 40.2 درصد نیاز بازار را تامین کرده است.

با این حال حدود 6.6 درصد افت در فروش محصولات آن نسبت به سال گذشته مشاهده می‌شود. ژاپن دیسپلی یا JDI به عنوان رقیب سامسونگ با اختلاف فاحش 12.3 درصد سهم فروش بازار، رده دوم را در اختیار دارد

داده هایی که IHS منتشر کرده وضعیت کلی بازار نمایشگر را پوشش می‌دهد و تحلیلگران گفته‌اند که دلیل اصلی باقی ماندن سامسونگ در جایگاه اول این بازار، استفاده گسترده از نمایشگرهای OLED به ویژه در گوشی‌های غیر پرچمدار است. از آنجایی که این پنل با تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر سازگاری دارد کمپانی‌های زیادی برای استفاده از آن اقدام می‌کنند.

اگر LCD را از این معادلات حذف کرده و فقط در مورد پنل‌های OLED صحبت کنیم، در آن صورت نمایشگرهای سامسونگ بدون رقیب عنوان اول را از آن خود می‌کنند و شرکت کره‌ای بیش از 80 درصد پنل‌های LED را در بازار تامین می‌کند. رقیب سامسونگ در این حوزه BOE چینی و شرکت LG هستند. BOE توانست با فروش چشمگیر هواوی میت 20 پرو، بازار محصولات خود را دو برابر کند.

بازهم مطالب خواندنی و جذاب داریم ↓↓↓

کانال تلگرامی آی‌تی را دنبال کنید

نسخه جديد
آگهی