برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رونمایی اینستاگرام از حساب حمایت کننده تولیدکنندگان محتوا

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
رونمایی اینستاگرام از حساب حمایت کننده تولیدکنندگان محتوا
باشگاه خبرنگاران/ اينستاگرام در حال راه اندازي يک حساب کاربري جديد در شبکه اجتماعي خود است که @creators نام دارد. اين حساب بدين منظور تشويق که کساني که مي‌خواهند اينفلوئنسر شوند و بخشي از توليدکنندگان محتوا هستند ايجاد شده است.
وظيفه‌هاي حساب جديد اينستاگرام در مقابل توليدکنندگان محتوا در توضيحات اين صفحه نوشته شده است که در آن مطالبي مانند نکات، ترفندها، بروزرساني‌ها و پشت صحنه، IGTV، دسترسي‌ها، Insights و آموزش منتشر مي‌شود. براي اين کار چند اينفلوئنسر از سوي اينستاگرام انتخاب شده‌اند که يکي از آن‌ها آدام وحيد است و وظيفه او همراه کردن کاربران با مسير فرايند توليد محتوا و منتقل کردن تجربيات مختلف است. همچنين ظاهرا اين صفحه به عنوان يک بخش جديد براي جواب دادن به سوال‌هاي متدوال نيز عمل مي‌کند و در اولين هايلايت آن به سوالات اساسي درباره تائيد حساب کاربري، فيد الگوريتمي و فيلتر کامنت پاسخ داده شده است. اين حساب کاربري بيشتر تمرکز خود را روي ويدئو‌هاي IGTV قرار داده است. جاستين آنتوني، رئيس محتوا و مشارکت‌هاي سازندگان در اينستاگرام، نيز در اين باره صحبت‌هايي کرده است. درآمدزايي مستقيم از اينستاگرام اکثر کاربران تنها براي توليد کردن يک محتواي جديد به اين کار نمي‌پردازند و قصد اصلي آن‌ها ايجاد يک حرفه در اين زمينه است. تا کنون اينستاگرام به هيچکدام از کاربران يک روش داخلي براي کسب درآمد ارائه نکرده است. اگرچه آنتوني در ماه آوريل به يکي از خبرگذاري‌ها گفته بود که IGTV اولين جايي است که کاربران اين شرکت از آن کسب درآمد مي‌کند. با اين حال، هفته گذشته در تماس تلفني، وي گفت که اين پلتفرم هنوز وجود ندارد. همچنين کاربران بايد به ساختن محتواي خود ادامه دهند. البته سازندگان تنها به فکر درآمدزايي نيستند زيرا مسائل ديگري مانند قلدري مجازي، سلامت رواني و فرسودگي نيز گريبان‌گير آن‌ها است. بروک اوزاي الديني، مدير بازاريابي اينستاگرام، مي‌گويد که اين حساب کاربري علاوه بر مسائل ذکر شده به اين موارد نيز اشاره مي‌کند.
در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم