نماد آخرین خبر

بازی‌های انحصاری سونی در زمان عرضه برروی کدام سرویس قرار خواهند گرفت؟

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بازی‌های انحصاری سونی در زمان عرضه برروی کدام سرویس قرار خواهند گرفت؟
گيم فا/ همان‌طور که مي‌دانيد، بسياري از بازي‌هاي مهم در همان چند روز ابتدايي عرضه، برروي سرويس گيم‌ پس (Game Pass) که مخصوص شرکت مايکروسافت است، منتشر مي‌شود. به نظر مي‌رسد که سوني قصد ندارد تا چنين رويه‌اي را براي عناوين انحصاري خود در پيش بگيرد. بدون هيچ شکي، سرويس گيم پس يکي از ارزشمندترين کارهاي مايکروسافت در چند سال اخير محسوب مي‌شود. ولي زماني که صحبت از بازي‌هاي انحصاري مي‌شود، سوني و مايکروسافت در جايگاه‌هاي مختلفي قرار دارند: سوني در اين نسل با انتشار انحصاري‌هايي عظيم توانست چندين رکورد بشکند، در حالي که مايکروسافت قصد دارد تا خود را براي نسل بعدي در اين حيطه آماده کند.
در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم سوني در سرويس PS Now به تازگي عناويني همچون Uncharted 4 و God of War را قرار داده ، ولي زماني که در اين رابطه صحبت شد، مشخص گرديد که قرار نيست عناوين انحصاري جديد سوني در همان دوران ابتدايي عرضه برروي اين سرويس قرار بگيرند. در رابطه با اين موضوع، سوني چنين پاسخ داده است: ديدگاه ما نسبت به قرار دادن عناوين انحصاريمان برروي PS Now نسبت به ۱۲ ماه گذشته، زمين تا آسمان متفاوت شده است. همان‌طور که مي‌دانيد، عناوين انحصاري ما بسيار ارزشمند و خاص هستند و ما بايد با کمال دقت از آنان نگهداري کنيم؛ پس مي‌خواهيم در زمان عرضه يک عملکرد موفقيت آميز از بازي‌هايمان دريافت کنيم. با توجه به صحبت‌هاي بالا، بايد فکر انتشار بازي‌هاي انحصاري جديد سوني را برروي اين سرويس به کلي فراموش کنيم. دليل آن نيز منطقي است؛ از اکنون مشخص است که بازي همانند The Last of Us Part 2 در زمان عرضه فروشي بيش از ۱۰ ميليون نسخه را در پيش خواهد داشت. از طرفي ديگر بازي Ghost of Tsushima نيز انتظار مي‌رود تا کمي پايين‌تر از اين عدد را بدست بياورد؛ پس چرا سوني بايد روش خود را عوض کند؟
در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره