پاسخ گوگل به مشکلات کاربران اندروید با هشتگ اختصاصی در توییتر
ديجياتو/ گوگل تصميم دارد تا در توييتر به تمام سوالات مربوط به اندرويد پاسخ دهد. غول سيليکون ولي با اختصاص دادن يک هشتگ اختصاصي، قصد دارد تا دفترچه راهنمايي آنلاين از سوالات و مشکلات کاربران در توييتر ايجاد کند و حل مشکلات اندرويد را تا حدود زيادي بهبود ببخشد. تا پيش از اين اگر در رابطه با اندرويد سوالي داشتيد، ميتوانستيد به صورت مستقيم آن را در بخش پيامهاي خصوصي توييتر، از گوگل بپرسيد. اکنون گوگل تصميم گرفته تا همه چيز را عموميتر و حتي ساده تر از قبل کند و از اين پس تنها کافيست پس از مطرح کردن سوال خود، از هشتگ اختصاصي AndroidHelp# استفاده کنيد. گوگل ميگويد در صورت استفاده از هشتگ فوق، پاسخ را از اکانت رسمي اندرويد (Android@) دريافت خواهيد کرد. همچنين اين کمپاني گفته است که مي توانيد از هشتگ فوق استفاده کنيد تا اکثر سوالات مربوط به اندرويد که ممکن است داشته باشيد را برطرف کنيد. اين سوالات ميتواند شامل عيبيابيهاي عمومي، تشخيص هويت و تاييد آن، دسترسيهاي مختلف و امنيت شود. با اين حال گوگل اعلام نکرده که چرا اين روش پاسخگويي را به جاي پيامهاي خصوصي در نظر گرفته است. ميتوان تصور کرد کاربراني که براي حل مشکلات خود به توييتر آمدهاند، ميتوانند با دنبال کردن اين هشتگ، جواب سوال خود را پيدا کرده يا حتي مشکلاتي که در آينده برايشان پيش ميآيد را نيز برطرف کنند. در اصل ميتوان اين تصميم گوگل را مانند توليد يک دفترچه راهنماي آنلاين براي اندرويد در نظر گرفت که قطعا براي بسياري از کاربران خبر خوبي خواهد بود. همچنين براي خود گوگل نيز مزيتهاي اين روش بهتر از حالت قبلي است، زيرا از آنجايي که همه چيز رنگ و بويي عمومي به خود ميگيرد، اسپمرها راحتتر شناسايي مي شوند. اين هشتگ از هم اکنون در دسترس است و تمامي کاربران ميتوانند از آن استفاده کنند.