هفته‌نامه شنبه/ نعناع(Nana)، پلتفرم عربستانی خرده‌فروشی آنلاین، ۱۸ میلیون دلار در سری B جذب سرمایه کرد.

این استارتاپ در زمینه تحویل مواد غذایی و خریدهای روزانه فعالیت می‌کند و به هایپرمارکت‌ها کمک می‌کند ویترین کالاهایشان را برای میلیون‌ها نفر از کاربران نعناع به نمایش بگذارند. نعناع در یک سال گذشته گردش مالی خود را سه برابر کرده و در ۱۴ شهر از کشور عربستان سرویس ارائه می‌ کند. .

این پلتفرم خرده‌ فروشی آنلاین از سرمایه‌گذاران منطقه‌ای Saudi Technology Ventures (STV) و Middle East Venture Partners (MEVP) جذب سرمایه کرده است. شرکت‌های Impact46، Saudi Venture Capital Company (SVC)، Watar Partners و Watar Partners نیز در این راند سرمایه‌گذاری حضور داشتند.
.
نعناع اعلام کرده هدفش را ارائه خدمات به ۱۰۰هزار سفارش در هر ماه قرار داده و تا پایان سال ۲۰۲۰ به این هدفش خواهد رسید

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم