logo

مایکروسافت 365 جایگزین آفیس 365 می‌شود

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
مایکروسافت 365 جایگزین آفیس 365 می‌شود
ديجياتو/ آفيس 365 يک سرويس محبوب است که از تاريخ 2 ارديبهشت سرويس مايکروسافت 365 با ويژگي‌هاي جديد جايگزين آن مي‌شود. هزينه اشتراک اين سرويس براي استفاده شخصي ماهانه 6.99 دلار بوده و براي خانواده، اين هزينه به 9.99 دلار مي‌رسد. مايکروسافت 365 شامل برنامه‌هاي آفيس براي دسکتاپ، 1 ترابايت حافظه ابري OneDrive براي هر کاربر، 60 دقيقه استفاده از اسکايپ، ويژگي‌هاي امنيتي، پشتيباني فني و ويژگي‌هاي جديد آفيس مي‌شود. اين سرويس در سال 2017 براي شرکت‌ها معرفي شده بود، اما کاربران عادي امکان استفاده از آن را نداشتند. يکي از قابليت‌هاي جديد که برنامه ايمني خانواده مايکروسافت نام دارد، امکان اشتراک موقعيت و همچنين مديريت استفاده از نمايشگر ميان دستگاه‌هاي مختلف را براي خانواده‌ها فراهم مي‌کند. اين ويژگي زماني که يکي از اعضاي خانواده خانه، محل کار يا مدرسه را ترک کند، براي ساير افراد نوتيفيکيشن ارسال مي‌کند. اين برنامه گزارشي از رانندگي فرزندان را نيز براي خانواده‌ها ارسال مي‌کند، ويژگي که مي‌تواند باعث دردسر نوجوانان شود. ويژگي بعدي، مايکروسافت تيم نام دارد که در اختيار مشتريان قرار مي‌گيرد. اين قابليت باعث ارتباط اعضاي خانواده يا دوستان در گروه‌هاي چت، تماس ويديويي، اشتراک تصاوير، ليست‌هاي وظايف و ساير محتوا مي‌شود.
علاوه بر قابليت‌هاي جديد مايکروسافت 365، به برنامه‌هاي آفيس نيز ويژگي‌‌هاي جديدي اضافه شده. يکي از آن‌ها، ويرايشگر پيشرفته مايکروسافت ورد است که در مقايسه با سيستم بررسي گرامر کنوني، عملکرد بهتري دارد و از هوش مصنوعي بهره مي‌برد. ويرايشگر جديد ورد کلماتي که چندين بار در متن استفاده شده باشند را مشخص مي‌کند و همچنين عباراتي را براي بهبود سبک نوشتن کاربران پيشنهاد مي‌دهد. پاورپوينت ديگر برنامه آفيس بوده که از قابليت‌هاي جديد بهره مي‌برد. ويژگي Presenter Coach کنوني، در نسخه جديد عملکرد بهتري دارد و باعث بهبود ارائه‌ها مي‌شود. اين قابليت لحن کاربر را مورد بررسي قرار داده و با پيشنهاد راهکارهاي مختلف، کيفيت سخنراني را افزايش مي‌دهد. اکسل ديگر برنامه مايکروسافت 365 است که قابليت‌هاي جديدي دريافت مي‌کند. اين برنامه براي انجام معاملات بانکي به حساب و عابربانک کاربران وصل مي‌شود. اين ويژگي ابتدا در اختيار کاربران در ايالات متحده آمريکا قرار مي‌گيرد. اکسل همچنين از اطلاعات جديدي مانند مکان‌ها، غذا و فيلم‌ها پشتيباني مي‌کند.
اوت‌لوک به عنوان ديگر برنامه مايکروسافت 365، امکان لينک کردن تقويم‌هاي شخصي و کاري را در وب فراهم مي‌کند. مشترکان مايکروسافت 365 به بيش از 200 قالب جديد و هزاران تصوير و فيلم در Getty Images دسترسي پيدا مي‌کنند. کاربران در اين سرويس قادر به استفاده از 300 فونت و 2800 آيکون جديد خواهند بود.
در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره