مشکل بوت لوپ شدن؛ معضل جدید دارندگان آیپد پرو
جي اس ام/ ظاهرا مشکلات کاربران اپل با اين محصولات اين کمپاني تمامي ندارد و اين بار نوبت به دارندگان آيپد پرو رسيده است. آيپد پرو 10.5 اينچي اپل در ماه ژوئن سال 2017 به دنياي تکنولوژي معرفي شد و حالا بعد از گذشت تقريبا سه سال، به نظر ميرسد که مشکلات جديدي گريبانگير کاربران اين محصول شده است. در قسمت ارتباطات وب سايت اپل و همچنين در سايت Apple Insider، شخصي اوايل ماه جاري ميلادي (May) مطلب جديدي را ايجاد کرد و از ريبوت شدن دستگاه خود که حدودا 30 يا 45 ثانيه يک بار (حتي بدون باز بودن هيچ اپليکيشني) اتفاق ميافتاد، شکايت کرد. اين مشکل با آپديت سيستم عامل دستگاه به iPadOS 13.4.1 آغاز شد. شخصي ديگر نيز در ماه آريل، با آپديت آيپد پرو خود به اين نسخه با چنين معضلي روبرو شد و اينجا بود که دردسر جديد کوپرتينوييها آغاز شد. اما حدودا يک هفته پيش، کاربري جديد چنين مشکلي را براي آيپد پرو 11 اينچي گزارش نمود و به دنبال آن، تعداد افراد شاکي از اين مشکل رفته رفته زياد شد. آپديت کردن يا ريبوت کردن دستگاه نيز راه حل مشکل نبود و بر اساس کامنتي که يکي از کاربران گذاشته بود و مورد تأييد اپل نيز واقع شد، هارد ريست کردن آيپد پرو باعث حلِ مقطعي اين مشکل ميشود. چنين کاري روي محصولاتي که از سال 2018 به بعد توليد شده اند، به ترتيب زير امکان پذير است:
- فشردن و رها کردن دکمه افزايش صدا
- فشردن و رها کردن دکمه کاهش صدا
- فشردن و نگه داشتن دکمه پاور