نماد آخرین خبر

پیگیری شکایت‌های حوزه ICT با کد دستوری

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پیگیری شکایت‌های حوزه ICT با کد دستوری
ايسنا/ مديرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوري از راه‌اندازي کد دستوري #۸۰۱۰* در راستاي اطلاع‌رساني سريع از آخرين وضعيت شکايات کاربران در سامانه ثبت و پاسخگويي به شکايات ۱۹۵ خبر داد. پيمان قره‌داغي اعلام کرد: از اين پس کاربران مي‌توانند براي پيگيري شکايات سامانه ۱۹۵ کد دستوري #۸۰۱۰* را شماره‌گيري کرده و با انتخاب گزينه ۲ و وارد کردن کد پيگيري که از سامانه ۱۹۵ دريافت کرده‌اند، در قالب پيامک از آخرين وضعيت شکايت خود مطلع شوند. مديرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوري با اشاره به اينکه سامانه ۱۹۵ با هدف پاسخگويي به شکايات، افزايش سطح رضايتمندي مشترکان و رفع مشکلات آنان در حوزه ICT راه‌اندازي شده است، بيان کرد: براي دسترسي راحت‌تر کاربران، روشهاي مختلفي براي ثبت و پيگيري شکايات در نظر گرفته‌ايم که براساس آن کاربران مي‌توانند با مراجعه به سايت https://۱۹۵.cra.ir و يا تماس با تلفن گوياي ۱۹۵شکايت خود در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات را ثبت کنند. قره‌داغي درباره ضرورت راه‌اندازي کد دستوري براي پيگيري شکايات گفت: از آنجا که ممکن بود برخي کاربران براي پيگيري شکايت خود به اينترنت دسترسي نداشته و يا امکان تماس با شماره ۱۹۵ را نداشته باشند، کد دستوري#۸۰۱۰* با هدف سهولت دسترسي براي اين دسته از کاربران راه‌اندازي شده است. اين روش بسيار راحت‌تر از ساير روش‌هاي پيگيري شکايت بوده و براي استفاده از آن نيازي به اينترنت و شارژ تلفن همراه نيست.
در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره