نماد آخرین خبر

اطلاعات جدیدی از شخصی‌سازی Star Wars: Squadrons منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
اطلاعات جدیدی از شخصی‌سازی Star Wars: Squadrons منتشر شد
گيم فا/ اگر شما نيز از آن دسته از هواداران سري محبوب Star Wars هستيد که هميشه آرزو داشتيد هدايت يک جنگنده‌ي TIE Fighter و يا X-Wing را شخصا تجربه کنيد، بازي Star Wars: Squadrons مي‌تواند يک گزينه‌ي عالي براي شما باشد. خبر خوب اين است که تيم سازنده امکانات متعدد و متنوعي را در اختيار شما قرار خواهد داد تا بتوانيد تجربه‌ي خود از اين بازي را تا حد ممکن شخصي‌سازي کنيد. آقاي ايان اس فريزير (Ian S. Frazier)، کارگردان نوآوري بازي Star Wars: Squadrons، در مصاحبه با وب‌سايت IGN به برخي از امکانات بازي در زمينه‌ي شخصي‌سازي اشاره کرده و اطلاعات جديدي از اين بخش از بازي را در اختيار هواداران قرار داده است. به گفته‌ي آقاي فريزير، شما مي‌توانيد بخش‌هاي مختلف بازي شامل HUD و يا دستگاه‌هاي پيشرفته‌ي مربوط به کنترل قدرت در زمان پرواز را شخصي‌سازي کرده و آيتم‌هاي تزئيني مربوط به بخش‌هاي مختلف در کشتي فضايي ديگر کاربران را مخفي کنيد. در توضيح بخش آخر، کارگردان نوآوري بازي Star Wars: Squadrons به اين نکته اشاره کرده است که هواداران بسياري وجود دارند که ترجيح مي‌دهند سفينه‌هاي فضايي دقيقا شبيه آن چيزي باشند که در فيلم‌هاي سري Star Wars ديده بوديم و به همين دليل، تيم سازنده قابليت مخفي کردن آيتم‌هاي تزئيني را به بازي اضافه کرده است. بازي‌بازان مختلفي وجود دارند که نمي‌خواهند هيچ کدام از اين موارد را ببينند. مهم نيست که اين موضوع تا چه حد عملي باشد، آن‌ها مي‌خواهند همه چيز دقيقا شبيه همان چيزي باشد که در فيلم‌ها ديده بوديم؛ نه بيشتر و نه کم‌تر و ما اين موضوع را کاملا درک مي‌کنيم. به همين دليل، ما اين امکان را در بازي فراهم کرده‌ايم تا تمامي آيتم‌هاي تزئيني مربوط به ديگر کاربران را مخفي کنيد. اگر اين گزينه را انتخاب کنيد و تصميم بگيري که يک طرح را به جنگنده‌ي خود اضافه کنيد، شما اين طرح را مي‌بينيد ولي سفينه‌هاي فضايي ديگران کاملا ساده خواهند بود. در زمينه‌ي HUD نيز تيم سازنده اين امکان را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند تمامي اطلاعات مورد نياز خود را از طريق رابط کاربري درون بازي دريافت کنند. با اين حال، اگر مي‌خواهيد کاملا در اين بازي غرق شده و خلباني يک جنگنده‌ي فضايي را بهتر تجربه کنيد، مي‌توانيد رابط کاربري را غيرفعال کرده و تنها به نمايشگرهاي تعبيه شده‌ي درون کابين خلبان تکيه کنيد. زماني که شما بخش داستاني را آغاز مي‌کنيد، ما از شما مي‌پرسيم که آيا تجربه‌ي استاندارد را ترجيح مي‌دهيد که البته به اعتقاد ما بسياري از کاربران اين گزينه را انتخاب خواهند کرد يا يک تجربه‌ي Hardcore را ترجيح مي‌دهيد که اين گزينه بسياري از بخش‌هاي رابط کاربري که به شما کمک مي‌کند مکان خود در فضا را مشخص کنيد را غيرفعال کرده و شما بايد تنها به نمايشگرهاي درون کابين خلبان تکيه کنيد. به همين دليل، من انتظار دارم کساني که تجربه‌ي زيادي در اين سبک ندارند از گزينه‌ي استاندارد استفاده کنند و کاربراني که تجربه‌ي زيادي در پرواز دارند ممکن است بخواهند از گزينه‌ي ديگر استفاده کنند. يکي ديگر از مواردي که در اين مصاحبه به آن اشاره شد، بحث بخش‌هاي پيشرفته‌ي سفينه‌ي فضايي بود. براي مثال، در جنگنده‌ي شما يک سيستم مديريت انرژي وجود دارد که از شما مي‌خواهد ميزان انرژي در نظر گرفته شده براي موتور، سپر و سلاح‌ها را مشخص کنيد. البته به گفته‌ي آقاي فريزير، اين سيستم در حالت پيش‌فرض بسيار ساده طراحي شده است. به صورت پيش‌فرض ما اين بخش را تا حد ممکن ساده طراحي کرده‌ايم. اگر شما يک دکمه‌ را فشار دهيد، انرژي تخصيص يافته به يکي از سيستم‌ها به حداکثر ميزان خود افزايش خواهد يافت. البته بازي‌بازان حرفه‌اي‌تر مي‌توانند اين بخش را به سيستم پيشرفته‌تر مديريت انرژي تغيير دهند که به آن‌ها اجازه مي‌دهد لوله‌هاي انتقال انرژي از يک سيستم به سيستم ديگر را به صورت مجزا مديريت کنند. با اين حال، اين تجربه‌اي نيست که ما در اختيار يک بازي‌باز عادي قرار خواهيم داد. بازي Star Wars: Squadrons در تاريخ ۱۱ مهر ماه سال جاري (۲ اکتبر سال ۲۰۲۰ ميلادي) برروي کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي عرضه خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده، در کنار پشتيباني بازي از قابليت بازي ميان‌پلتفرمي، نسخه‌هاي مربوط به پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و کنسول پلي‌استيشن ۴ شامل حالت واقعيت مجازي نيز مي‌شوند.
در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره