کليک/ شرکت سامسونگ در کشور هند، سرويس مراقبت از مشتري را راهاندازي کرد تا رفتوآمد مردم در سطح شهر را کاهش دهد و از شيوع بيشتر ويروس کرونا جلوگيري کند.
امروزه با وجود ويروس کرونا در همه کشورها، مردم بايد در خانههاي خود بمانند و فقط براي موارد ضروري از خانه خارج شوند. بهويژه در کشورهاي پرجمعيتي مانند هند که آمار مبتلايان بسيار بالا است، محدوديت رفتوآمد براي افراد بيشتر ميشود. به همين دليل شرکت سامسونگ در هند، سرويس خدمات مشتريان جديدي را راهاندازي کرده است.
اين شرکت بزرگ کرهاي سرويس مراقبت از مشتري از طريق واتس اپ را براي کاربران هندي خود فعال کرده است. هدف از ايجاد اين سرويس، ارائه خدمات مشتريان و پاسخگويي به سوالات کاربران از طريق واتس اپ و در زمان کوتاه است تا نيازي نباشد که کاربران براي انجام اين کارها از منزل خارج شوند.
اين سرويس از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر و در هفت روز هفته از طريق شماره واتس اپ پشتيباني سامسونگ در اختيار کاربران قرار دارد. شرکت سامسونگ اعلام کرده است که کاربران در هند ميتوانند از طريق اين سرويس، پاسخ سوالات خود درباره مشکلات فني انواع محصولات سامسونگ، اطلاعات لازم درباره مراکز خدمات پس از فروش و حتي ويديو آموزشي نصب محصولات مختلف را به دست آورند. همچنين ميتوانند از وضعيت تعمير دستگاه خود يا پيشنهادهاي ويژه سامسونگ مطلع شوند.
شرکت سامسونگ در حال آماده کردن گوشي هوشمند پرچمدار جديد خود است تا آن را در ماه آينده عرضه کند. در آيندهاي نزديک شاهد عرضه محصولات سامسونگ از جمله گوشيهاي سري گلکسي S20، گلکسي Z فولد 2 و ساعت هوشمند گلکسي واچ 3 خواهيم بود.
بازار