برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

همکاری مایکروسافت و سامسونگ در زمینه املاک!

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
همکاری مایکروسافت و سامسونگ در زمینه املاک!

ديجياتو/مايکروسافت و سامسونگ اخيرا از يک همکاري بين‌المللي در حوزه املاک و مديريت آن‌ها خبر داده‌اند که شامل پلتفرم اينترنت اشياء «Azure Digital Twins» و «SmartThings» مي‌شود.

اين دو شرکت با استفاده از اين پلتفرم‌ها، سرويس‌هاي ابري و همچنين دستگاه‌هاي هوشمند سامسونگ مي‌خواهند به سازمان‌ها در سراسر جهان براي بهينه‌سازي عمليات‌هاي ساختماني، نگهداري تجهيزات، مديريت انرژي، عملکرد تجهيزات و موارد ديگر کمک کنند.

به گزارش مايکروسافت، در طي اين همکاري دو غول دنياي فناوري از لوازم خانگي هوشمند، سيستم‌هاي تهويه مطبوع و تلويزيون‌هاي هوشمند سامسونگ با SmartThings استفاده خواهند کرد که به همراه پلتفرم Azure Digital Twins و خدمات ميداني Dynamics 365 مايکروسافت، نگهداري و مديريت ساختمان‌ها را بهبود مي‌دهند. اين سرويس‌ها اطلاعات را جمع‌آوري و تحليل خواهند کرد.

پلتفرم اينترنت اشياء آژور قادر به پردازش اطلاعات ميليون‌ها سنسور مورد استفاده در ساختمان‌ها و دستگاه‌ها است که با استفاده از يادگيري ماشيني و هوش مصنوعي، مشکلات را شناسايي و به مدير ساختمان اطلاع داده مي‌شود و سپس با ارتباط با خدمات ميداني Dynamics 365، فرد مناسب براي برطرف کردن آن تعيين مي‌شود.

اين همکاري توانايي‌هاي سامسونگ در زمينه لوازم خانگي هوشمند، سيستم‌هاي تهويه مطبوع و تلويزيون‌ها را افزايش مي‌دهد و آن‌ها را تبديل به گروهي از تجهيزات هوشمند مي‌کند. اين همکاري گوشي‌هاي هوشمند سامسونگ شامل محصولات سري XCover Pro را نيز پوشش مي‌دهد تا کارگران تجربه بهتري داشته باشند.

سامسونگ مي‌خواهد ابزارهاي توسعه SmartThings موبايل را ارائه کند تا سازندگان بتوانند تجربه زندگي متصل مناسب و شخصي‌سازي شده را در اختيار کاربر نهايي قرار دهند. در طي اين همکاري طيف وسيعي از لوازم سامسونگ شامل يخچال‌هاي هوشمند، ماشين لباسشويي، جاروبرقي، تصفيه‌کننده هوا، فرها و ساير دستگاه‌هاي متصل به پلتفرم SmartThings مورد استفاده قرار مي‌گيرند و مديران ساختمان‌ها مي‌توانند روي آن‌ها به صورت لحظه‌اي نظارت داشته باشند.

در کنار ارائه قابليت‌هاي جديد، مايکروسافت و سامسونگ برنامه‌هاي بازاريابي جهاني، شراکت و برنامه‌هاي فروش را در يک راستا يکديگر قرار مي‌دهند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم