برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آیا این رندرهای شیائومی می میکس ۲۰۲۰ است؟

منبع
ترنجي
بروزرسانی
آیا این رندرهای شیائومی می میکس ۲۰۲۰ است؟

ترنجي/ تخيل و تصور چيزي است که انتها ندارد و کسي نمي تواند شما را از آن منع کند. رندرهايي که از موبايل هاي ناشناخته زده مي شود گاهي طرح مفهومي هستند که يعني بر اساس تخيل هنرمند هستند و برخي بر اساس داده هاي قوي تصوير مي شوند. چيزي که امشب مي بينيم بيشتر دسته اول است، شبيه به طرح مفهومي است. اما چرا؟ چون در ادامه با هم مي خواهيم ببينيم آيا آيا اين رندرهاي شيائومي مي ميکس ۲۰۲۰ است يا نه.

رندرهاي شيائومي مي ميکس ۲۰۲۰

رندرهاي شيائومي مي ميکس ۲۰۲۰

رندرهاي شيائومي مي ميکس ۲۰۲۰

من مي خواهم پاسخ شما را خيلي ساده بدهم. مشخصا اين يک رندر خيلي ناشيانه است. به وضوح مي توانيد ببينيد که دوربين اصلي مربوط به يک محصول هواوي (احتمالا هواوي P40) مي شود. لبه هاي دستگاه چيزي شبيه مخلوطي از طراحي آيفون هاي قديمي و گلکسي اس ۱۰ است.

اين واضح است که نه هنرمند اين طرح قوي بوده است و نه اطلاعات خيلي دقيقي دارد. به هر صورت اما اين رندر در حال دست به دست شدن با نام شيائومي مي ميکس ۲۰۲۰ است.

مدت زيادي است که براي عضو جديد اين خانواده منتظر هستيم و نمي توان گفت که کاربران از اين انتظار خسته نشده اند. به همين دليل شاهد شايعات و رندرهاي گاه و بي گاه هستيم.

اگر کمي به اين طرح توجه کنيد روياي بلندگوي دوگانه استريو روي قاب جلويي هم به وضوح مشخص است. اين را ما هم دوست داريم اما اينکه آيا عملي شود چيزي نيست که در تصور من جاي بگيرد.

ايده قرار گرفتن دوربين سلفي روي يک زائده در سمت راست دستگاه هم عجيب است. حقيقتا اين راه اصلا بهتر از ناچ يا دوربين پاپ آپ نيست. به هر حال يک ايده است که وجود دارد.

اين که عضو بعدي شيائومي مي ميکس دقيقا چه تاريخي ارايه شود مشخص نيست اما پاييز ۹۹ تاريخ محتملي براي آن است. نظر شما چيست؟ منتظر عضو بعدي خانواده شيائومي مي ميکس ۲۰۲۰ هستيد؟

همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد: ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره