برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توییتر رابط کاربری جدید بخش پیام‌ها را رونمایی کرد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زوميت/ توييتر، يکي از شبکه‌هاي اجتماعي مشهور، رابط کاربري جديدش براي دسترسي به پيام‌ها را معرفي کرد.
 
در شبکه‌ي اجتماعي توييتر، ديگر لازم نيست براي بررسي پيام‌هاي جديدتان از تايم‌لاين و صفحه‌ي اصلي خارج شويد و دسترسي به آن‌ها بسيار راحت‌تر شده است. در گذشته، دسترسي به پيام‌ها شکلي متفاوت داشت و بايد تايم‌لاين را جداگانه باز مي‌کرديد؛ اما حالا و به‌لطف رابط کاربري جديد توييتر، مي‌توانيد ازطريق پنجره‌اي پاپ‌آپ، پيام‌هاي خود را حتي در پنجره تايم‌لاين مشاهده کنيد.

سال گذشته، توييتر اعلام کرده بود که مشغول اِعمال تغييراتي در بخش پيام‌ها (DMs) است و اولين تغيير بزرگي که در اين بخش ايجاد شد، اضافه‌شدن ايموجي‌ يا همان شکلک‌هاي متحرک بود که مي‌توانستيد در واکنش به پيام‌هاي متني به پروفايل‌هاي توييتر ارسال کنيد.

حساب کاربري رسمي توييتر تيزري از اين قابليت جديد منتشر کرده است که مي‌توانيد آن را در ابتداي خبر مشاهده کنيد.

هرچند اين قابليت تغيير مطلوبي براي توييتر محسوب مي‌شود،‌ رونمايي آن در بدترين زمان ممکن زمان‌بندي شد. در چند روز گذشته، هکري به‌نام Kirk حساب‌هاي کاربري مطرح را هدف قرار داد که امنيت اين شبکه‌ي اجتماعي را در ديد انتقاد خيلي از افراد مطرح همچون باراک اوباما و جو بايدن قرار داده است. با هک حساب‌هاي کاربري مطرح مانند حساب کاربري شرکت اپل و ايلان ماسک و قرار‌دادن توييتي مبني‌بر واگذاري رايگان بيت‌کوين، کلاه‌برداري بزرگي در تاريخ اين بستر شکل گرفت.

با رونمايي اين قابليت جديد، انتقادهاي زيادي به توييتر شده است. اين انتقادها با اشاره به اين موضوع در فضاي مجازي قرار گرفته‌اند که پياده‌سازي قابليت جديد موضوع امنيت ضعيف اين شبکه‌ي اجتماعي را جبران نمي‌کند. انتقاد‌هاي اشاره‌شده وقتي شکل جدي‌تري به‌خود گرفتند که فعالان رسانه‌اي همچون کيسي نيوتن، از رسانه The Verge، اين موضوع را خاطرنشان کردند.

با وجود تمام اين انتقادهاي منفي که دربرابر توييتر شکل گرفته است،‌ تغيير اِعمال‌شده در قابليت ارسال پيام و رابط کاربري آن کاملا جذاب و کاربردي به‌نظر مي‌رسد و بايد منتظر به‌روزرساني و تغييرات بيشتري باشيم که توييتر سال گذشته قولش را به کاربران داده بود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره