برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

برنامه/ یک قابلیت جدید به اینستاگرام افزوده شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
برنامه/ یک قابلیت جدید به اینستاگرام افزوده شد

ديجياتو/ قابليت جذب سرمايه و کمک مالي به شکل آزمايشي به اينستاگرام اضافه شد
  
کاربران اينستاگرام در چندين کشور از جمله ايالات متحده آمريکا در آينده نزديک مي‌توانند براي مسائل شخصي خود از طريق اين شبکه اجتماعي پول جمع ‌آوري کنند.

اين شبکه اجتماعي امروز اين قابليت را به صورت آزمايشي براي کاربران اندرويدي ارائه کرد و در آينده نزديک دارندگان آيفون نيز به آن دسترسي پيدا خواهند کرد، البته هم اکنون کاربران فيسبوک به چنين ويژگي دسترسي دارند.

براي درخواست جمع آوري کمک‌هاي مالي شخصي در اينستاگرام، بايد پروفايل خود را ويرايش کنيد، روي گزينه «افزودن کمک‌هاي مالي» ضربه بزنيد و سپس «جمع ‌آوري پول» را انتخاب کنيد. در مرحله بعدي بايد اين درخواست را دسته‌بندي کرده و به آن اطلاعات بيشتري اضافه کنيد، البته براي اين کار نياز به عکس نيز دارد. در نهايت بايد اطلاعات پرداخت از طريق «Stripe» وارد شود. تمام درخواست جمع ‌آوري کمک‌هاي مالي پيش از اينکه منتشر شوند، توسط اينستاگرام مورد بررسي قرار مي‌گيرند تا با قوانين مطابقت داشته باشند.

درخواست کمک‌هاي مالي تا ۳۰ روز پس از انتشار روي اين شبکه اجتماعي باقي مي‌مانند، البته مي‌توان مدت زمان آن را افزايش داد. کاربراني که درخواست کمک مي‌کنند، بايد بالاتر از ۱۸ سال باشند. اگرچه افرادي که کمک مالي مي‌کنند مي‌توانند براي عموم کاربران ناشناس باشند، اما فردي که درخواست اين کمک را کرده قادر به مشاهده نام کاربري، نام پروفايل و همچنين ميزان پول پرداختي خواهد بود.

در حالي که هم اکنون اين ويژگي مراحل آزمايشي خود را پشت سر مي‌گذارد، اما در نهايت به صورت جهاني براي تمام کاربران عرضه خواهد شد. به گفته اين کمپاني، مردم در سراسر جهان از اوايل سال جاري ميلادي تا به امروز، موفق به جمع ‌آوري ۶۵ ميليون دلار کمک مالي براي ويروس کرونا و عدالت نژادي از طريق فيسبوک و اينستاگرام شده‌اند.

در ۳۰ روز گذشته کمک‌هاي مالي از طريق اينستاگرام در ايالات متحده آمريکا دو برابر شده است. اوايل امسال اين شبکه اجتماعي چنين قابليتي را براي لايو عرضه کرد و در سال ۲۰۱۹ نيز استيکر اهدا کمک مالي براي استوري‌ها را در اختيار کاربران قرار داد.

نسخه اندرويد مورد نياز: 4 به بالا

حجم: 35 مگابايت

*لينک دانلود*

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره