برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اپل برنامه‌ای برای عرضه نسل جدید ایرپادزهایش ندارد

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی

ديجي کالا/ اينطور که به نظر مي‌رسد کوپرتينويي‌ها امسال قصد ندارند از نسل جديد ايرپادز يا ايرپادز پرو رونمايي کنند و احتمالا براي ديدن آن‌ها بايد تا سال بعد منتظر بمانيم.

برنامه عرضه ايرپادز اپل مانند آيفون‌ها منظم نيست و به همين خاطر اصلا نمي‌توانيم پيش‌بيني کنيم دقيقا چه زماني شاهد رونمايي از آن‌ها خواهيم بود. با اين حال به نظر مي‌رسد اين محصولات سال بعد راهي بازار شوند. اين تصميم در حالي گرفته شده که آيفون‌ها مانند سال‌هاي قبل در ماه‌ سپتامبر رونمايي مي‌شوند و به نظر مي‌رسد شيوع ويروس کرونا هم تاثيري روي اين زمان بندي نداشته.

انتظار مي‌رفت به همراه آيفون ۱۲، اپل از نسل جديد ايرپادز يا ايرپادز پرو خود هم رونمايي کند اما مينگ‌ چي کو، تحليل‌گر نام آشناي اپل نظر ديگري دارد. برخي‌ها معتقد بودند اپل نام گجت‌هاي جديد خود را ايرپادز ۳ و ايرپادز پرو ۲ مي‌گذارد اما بعيد به نظر مي‌رسد اين اتفاق رخ دهد چون اپل نسخه دوم ايرپادزهاي خود را ايرپادز ۲ نام‌گذاري نکرد.

اينطور که به نظر مي‌رسد، اپل در نيمه اول سال آينده ميلادي، نسل جديد ايرپادز و سپس بعد از آن در نيمه دوم، از ايرپادز پرو رونمايي مي‌کند. اين دقيقا همان برنامه‌اي است که اپل در سال ۲۰۱۹ اجرا کرد. کوپرتينويي‌ها در ماه مارس ۲۰۱۹ از ايرپادز جديد با کيس‌هايي با قابليت پشتيباني از شارژ بي‌سيم و سيمي رونمايي کردند. سپس در ماه اکتبر، نسخه بروزرساني شده ايرپادز پرو معرفي شد که از طراحي پيشرفته‌تر و قابليت حذف نويز بهره مي‌برد.

مينگ چي کو ماه گذشته پيش‌بيني کرد نسل جديد ايرپادز، با طراحي الهام‌ گرفته از ايرپادز پرو و احتمالا قابليت حذف نويز عرضه خواهد شد. اگر اين اتفاق رخ دهد، به احتمال بسيار زياد اپل طراحي ايرپادز پرو را دستخوش تغييرات بزرگي مي‌کند اما هنوز نمي‌دانيم اين تغييرات در چه زمينه‌اي هستند و قرار است چگونه اين محصول را منحصر به فرد جلوه دهند.

به گزارش منابع وب‌سايت MacRumors، ايرپادزهاي نسل آينده اپل از ابزار مشاهده وضعيت سلامت بهره خواهند برد. اين قابليتي بود که در ابتدا سامسونگ در سال ۲۰۱۶ Gear IconX را به آن مجهز کرده بود و بعيد به نظر مي‌رسد در گلکسي بادز لايو نيز از آن استفاده کند. اين در حالي است که اگر اپل از آن در گجت‌هاي خود استفاده کند، ايرپادزهاي آينده مي‌توانند با قابليت‌هايي نظير شمارش گام، ضربان قلب، مشاهده وضعيت جسماني و تشخيص حرکات سر، بسيار هيجان‌انگيزتر از چيزي که انتظار داشتيم باشند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره