برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سونی و مایکروسافت طرفداران بازی‌های خود را شگفت زده خواهند کرد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
سونی و مایکروسافت طرفداران بازی‌های خود را شگفت زده خواهند کرد

گيم فا/ با توجه به شايعه‌ها گزارش‌ها و پيش‌بيني بسياري از منابع داخلي، ماه آگست در کنار رويداد گيمز‌کام (Gamescom) ميزبان رويدادهاي اختصاصي دو شرکت سوني و مايکروسافت نيز خواهد بود. رئيس بخش اکس‌باکس مايکروسافت، فيل اسپنسر (Phill Spencer)، مدتي پيش اعلام کرد که در اين ماه اخبار زيادي از اکس‌باکس سري اکس به اشتراک گذاشته خواهد شد اما سوني هنوز هيچ جزئياتي را اعلام نکرده است. در هر حال ما انتظار داريم آن‌ها رويداد State of Play بعدي را با تمرکز بر کنسول نسل بعدي خود، پلي‌استيشن ۵، در اين ماه برگزار کنند.

جذابيت اصلي رويدادهاي آگست اين است که ما به هيچ وجه نمي‌دانيم چه عناويني رونمايي خواهند شد. ايمران خان (Imran Khan)، ويراستار سابق گيم‌اينفورمر (GameInformer) و ميزبان حال حاضر پادکست Kinda Funny، در مورد اين موضوع بحث کرد که از منابع غير عمومي مختلف چه چيزهايي را راجع به رويدادهاي ماه آگست شنيده است. با توجه به صحبت‌هاي انجام شده، در اين مراسم‌ها جزئيات سخت‌افزار و تکميلي بسياري منتشر خواهد شد. با اين وجود، خان توضيح داد:

 به طور دقيق اين ماه يا ماه بعدش را نمي‌دانم اما من شنيده‌ام که از نظر نرم‌افزاري (بازي‌ها) موارد زيادي به نمايش گذاشته خواهند شد. بنابراين، مطمئن نيستم که قبل از عرضه يا بعد از آن رخ دهد اما بازي‌هاي زيادي وجود دارند که بايد به نمايش گذاشته شوند. هر دو شرکت عناويني را براي رونمايي تدارک ديده‌اند که شما پيش خود خواهيد گفت که واو باورم نمي‌شود آن‌ها در اينجا از چنين اثري پرده‌برداري مي‌کنند.
وي به اين نکته اشاره کرد که شرکت مايکروسافت به خوبي مي‌داند بايد از چه دسته عناويني رونمايي کند به اين دليل که از نداشته‌هاي خود آگاهي دارد اما سوني چه رويکردي را پيش خواهد گرفت؟ همه‌ي ما مي‌دانيم که داغ‌ترين بحث در مورد رونمايي بعدي سوني ريبوت Silent Hill است اما ايمران خان در پادکست اين موضوع را پيش نکشيد و به جاي آن اظهار داشت که سوني عناوين ترد-پارتي و قراردادهاي انحصاري متعددي مانند GhostWire Tokyo و Deathloop يا Project Athia تدارک ديده است که از آن‌ها رونمايي خواهد کرد.


ايمران خان در جمع بندي سخنان خود گفت:

در مورد پروژه‌هايي که سوني براي کنسول نسل بعدي خود در نظر گرفته است شگفت زده خواهيد شد و آن‌ها مواردي را تحت اختيار خود دارند که باعث غافلگيري همگان مي‌شود. رونمايي زودهنگام آن‌ها مرا شوکه نخواهد کرد و ما انتظارش را داريم.
اکس‌باکس سري اکس و پلي‌استيشن ۵ براي عرضه در تعطيلات ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده‌اند و بيانيه‌هاي رسمي از سوي دو شرکت به ما مي‌گويند که شيوع ويروس کرونا باعث تاخير آن‌ها نشده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره