برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فیل اسپنسر از طرفداران تشکر کرد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
فیل اسپنسر از طرفداران تشکر کرد

گيم فا/ آقاي فيل اسپنسر (Phil Spencer)، رييس بخش اکس‌باکس، اخيراً در توييتي از طرفداران به خاطر حمايت از برند اکس‌باکس در رايانه‌هاي شخصي و استيم تشکر کرد. مايکروسافت در طول چند سال گذشته تاکيد و تمرکز زيادي برروي اکوسيستم رايانه‌هاي شخصي داشته‌اند و عناوين مختلفي به صورت مشترک براي اين پلتفرم منتشر شده است.

فيل اسپنسر در توييت جديد خود علاوه بر تشکر از هواداران، اشاره کرد که هنوز کارهاي بسياري براي انجام دادن باقي مانده است. وي در ادامه پيام خود اشاره کرد که سرويس Xbox Game Pass رايانه‌هاي شخصي و استيم در وضعيت بسيار خوبي قرار دارند.

اين توييت با واکنش‌هاي بسيار مثبتي از سوي جامعه‌ي طرفداران همراه شد. تمرکز برروي عرضه‌ي بازي‌ها براي رايانه‌هاي شخصي و در دسترس بودن بيشتر اين عناوين در هنگام انتشار برروي سرويس Xbox Game Pass، واکنش‌ها و بازخوردهاي بسيار خوبي را از سوي طرفدارن داشته است. مايکروسافت در طول اين سال‌ها تلاش کرده است تا به جاي تمرکز برروي فروش سخت‌افزار، به نرم‌افزار و سرويس‌هايي همانند Game Pass توجه بيشتري داشته باشد.

متن توييت فيل اسپنسر:

مي‌خواهم از همه‌ي جامعه‌ي بازي‌بازان به خاطر حمايت از بازي‌هاي ما در رايانه‌هاي شخصي تشکر کنم. کارهاي بسياري براي انجام دادن باقي مانده، اما در حال حاضر پشتيباني و حمايتي که از سرويس Xbox Game Pass رايانه‌هاي شخصي و همچنين استيم مشاهده مي‌کنيم فوق‌العاده است.
بر اساس شواهد ارائه شده، به نظر مي‌رسد شرکت مايکروسافت در نسل نهم نيز در کنار کنسول اکس‌باکس سري اکس، همچنان برروي پشتيباني از رايانه‌هاي شخصي نيز تمرکز کرده است. سياست مايکروسافت در عرضه‌ي عناوين اکس‌باکس برروي رايانه‌هاي شخصي و به خصوص فروشگاه استيم تاکنون روند بسيار خوبي را داشته است و برخي از اين عناوين در ميان بازي‌هاي پرفروش استيم قرار داشته‌اند. اما نکته‌ي مهم اينجاست که مايکروسافت براي رقابت با پلي‌استيشن در نسل نهم به عرضه‌ي عناوين فرست پارتي بيشتر و باکيفيت نياز دارد. حال بايد منتظر بمانيم و ببينيم که مايکروسافت در نسل نهم چه عملکردي را در اين بخش ارائه خواهد داد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره