logo

بخش چندنفره‌ بازی Demon’s Souls با استفاده از شبیه‌ساز احیا شد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجي/ طرفداران بازي Demon’s Souls حالا مي‌توانند با شبيه‌ساز RPCS3 پلي استيشن 3، بخش چندنفره‌ي اين بازي را مجددا تجربه کنند.
   
تجربه‌ي بخش آنلاين بازي Demon’s Souls حالا روي شبيه‌ساز کنسول پلي ‌استيشن 3 ميسر شده است. اين شبيه‌ساز که RPCS3 نام دارد، توانسته بخشي را طراحي کند که در آن شبکه‌ي PSN نيز شبيه‌سازي مي‌شود که RPCN نام دارد و در نتيجه طرفداران بازي‌هايي چون Demon’s Souls که مدت‌ها است از بخش آنلاين بي‌بهره‌اند حالا مجددا مي‌توانند اين بخش را تجربه کنند.

يکي از کاربران ساب‌رديت مربوط‌به بازي Demon’s Souls خبر داد که اکنون مي‌شود با استفاده از اين امولاتور، اتصال بازي به سرورهاي PSN را متوقف کرد و به‌جاي آن، يک سرور خصوصي را در اختيار آن قرار داد؛ در نتيجه کساني که به اين سرور متصل شده‌اند مي‌توانند درکنار يکديگر بخش آنلاين ديمنز سولز را تجربه کنند. البته اين روش فقط مختص بازي Demon’s Souls نيست و مي‌توان آن را براي بسياري از بازي‌هاي ديگر نيز توسعه داد اما تاکنون فقط ديمنز سولز و بازي Bomberman Ultra از اين قابليت بهره‌مند هستند. براي اينکه بتوانيد ديمنز سولز را به‌صورت آنلاين و با شبيه‌ساز بازي کنيد، نياز است برخي تنظيمات را به‌صورت دستي انجام دهيد. شما مي‌توانيد ازطريق اين لينک جزئيات مربوطه را در رديت مشاهده کنيد. همچنين ويديويي هم در اين زمينه ساخته شده که مي‌توانيد در ادامه آن را مشاهده کنيد.

توسعه‌ي اين سيستم خبر بسيار خوبي براي طرفداران بازي‌هايي است که پشتيباني بخش آنلاين آن‌ها ديگر در PSN وجود ندارد. حالا کساني که بازي Demon’s Souls را روي پلي ‌استيشن 3 در اختيار دارند هم مي‌توانند به‌لطف تلاش‌هاي تيم ArchStones روي کنسول خودشان بخش آنلاين اين بازي را تجربه کنند.

البته در ماه ژوئيه مشخص شد که بازي ديمنز سولز که خاستگاه اوليه‌ي سري بازي‌هاي سولز محسوب مي‌شود، قرار است يک نسخه‌ي ريميک دريافت کند؛ ريميکي که توسط استوديو بلو پوينت گيمز (BluePoint Games) ساخته مي‌شود و قرار است به ويژگي‌هاي سخت بازي اصلي وفادار باشد. اين بازي قرار است به‌صورت انحصاري براي کنسول پلي ‌استيشن 5 عرضه شود و نمايش‌هايي نيز که تاکنون از آن منتشر شده طرفداران را به هيجان آورده است. شکي نيست که در نسخه‌ي ريميک طرفداران مي‌توانند تجربه‌ي بي‌نقصي از بخش چندنفره‌ي بازي Demon’s Souls داشته باشند اما تا زماني که اين بازي عرضه شود مي‌توانيد سرتان را با شبيه‌ساز RPCS3 گرم کنيد.

نظر شما درباره‌ي بازي ديمنز سولز و نسخه‌ي ريميک آن چيست؟ آيا بخش چند نفره‌ي اين بازي را تجربه کرده‌ايد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره