برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سامسونگ از گلکسی Z فولد 2 رونمایی کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ سامسونگ عصر امروز در مراسم آنپکد در کنار رونمايي از سري نوت 20، از گوشي تاشوي گلکسي Z فولد 2 رونمايي کرد. يکي از بزرگترين تفاوت‌هاي ظاهري اين سري با نسل قبل نمايشگر خارجي بزرگتر و با حاشيه کمتر است.

گلکسي Z فولد 2 در پنل پشت از نمايشگر 6.2 اينچي با حاشيه کم برخوردار است که طرف راست پنل خارجي را تقريباً به طور کامل پوشانده و درون حفره آن دوربين سلفي 12 مگاپيکسلي قرار گرفته است. همين تغيير به تنهايي ظاهر مدل جديد را نسبت به گلکسي فولد بسيار زيباتر کرده است. در طرف ديگر پنل بيروني ماژول عمودي دوربين به چشم مي‌خورد که از دوربين اصلي 12 مگاپيکسلي با لرزشگير تصوير اپتيکال و فوکوس خودکار تشخيص فاز، دوربين 64 مگاپيکسلي تله فوتو و سنسور 12 مگاپبکسلي با لنز فوق عريض پذيرايي مي‌کند.

کاربر با باز کردن گلکسي Z فولد 2 با نمايشگر 7.7 اينچي AMOLED با رزولوشن 2213 در 1689 پيکسل مواجه مي‌شود که 13.5 درصد از نسل قبلي بزرگتر بوده و به لطف نرخ تازه سازي 120 هرتز تماشاي محتوا و کار کردن با آن را به کاري لذت بخش تبديل مي‌کند. علاوه بر اين حالا ديگر از بريدگي نمايشگر نامتناسب نسل قبل خبري نيست و حالا شاهد يک حفره کوچک در بالا و سمت راست نمايشگر هستيم که دو دوربين سلفي ... درون آن جاي گرفته است.

سامسونگ از لحاظ سخت افزاري براي گلکسي Z فولد 2 تقريباً سنگ تمام گذاشته و اين مدل را به جديدترين و قوي ترين چيپست کوالکام يعني اسنپدراگون 865 پلاس مجهز کرده است. رم 12 گيگابايتي LPDDR5 در کنار اين چيپست قدرتمند اجراي سريع و روان برنامه‌ها را امکان پذير مي‌کنند.

ظرفيت حافظه داخلي برابر با 256 گيگابايت بوده و از استاندارد پرسرعت UFS 3.1 پشتيباني مي‌کند. گلکسي Z فولد 2 از باتري 4500 ميلي آمپر ساعتي نيرو مي‌گيرد که نسبت به نسل قبل افزايش داشته است. به مجموعه اينها بايد پشتيباني از شبکه 5G را هم اضافه کرد که پکيج سخت افزاري را تکميل مي‌کند.

گلکسي Z فولد 2 در رنگ‌هاي مشکي (mystic black) و برنزي (mystic bronze) به بازار عرضه خواهد شد. سامسونگ تاريخ دقيقي عرضه و قيمت نهايي اين گوشي را اعلام نکرد و وعده اطلاعات بيشتر در ماه آينده را داد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر