برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سیستم‌های مورد نیاز بازی Boundary اعلام شدند

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
سیستم‌های مورد نیاز بازی Boundary اعلام شدند

شهر سخت افزار/ بازي Boundary از جمله عناويني است که توسعه آن به شدت طولاني شده و در نتيجه سطح انتظار گيمرها را بالا برده است. اگر به دنبال يک بازي متفاوت از ژانر شوتر-تاکتيکي هستيد که در ترکيب با فناوري Ray Tracing داراي گرافيک خيره کننده باشد، بازي Boundary را به شما توصيه مي‌کنيم. در ادامه شاهد سيستم‌هاي مورد نياز جهت اجراي بازي Boundary خواهيم بود.

بازي Boundary يک عنوان چندنفره تاکتيکي اول شخص که توسط استوديوي سرجيکال اسکلپلز (Surgical Scapels) توسعه يافته است. اين بازي جذاب براي پلتفرم‌هاي ايکس باکس وان، پلي استيشن 4 و سيستم‌هاي مبتني بر ويندوز ارائه مي‌شود. زمان انتشار اين بازي از اوايل سال 2020 به زماني نامشخص در همين سال موکول شده است.

توسعه دهنده و ناشر اين بازي بدون اشاره به زمان عرضه دقيق، به تازگي اقدام به ارائه سيستم‌هاي مورد نياز و درخواستي آن کرده است. در نتيجه مي‌توان گفت که زمان چنداني به انتشار اين عنوان باقي نمانده است. در ادامه به سراغ سيستم‌هاي مورد نياز جهت اجراي بازي Boundary خواهيم رفت.

حداقل سيستم مورد نياز:

پردازنده: Intel i5-6400
حافظه رم: 8 گيگابايت
کارت گرافيک: NVIDIA GeForce GTX 660 يا GeForce GTX 1050
سيستم عامل: ويندوزهاي 7 تا 10 نوع 64 بيتي
فضاي خالي: 20 گيگابايت


سيستم پيشنهادي:

پردازنده: Intel i7-4770K
حافظه رم: 16 گيگابايت
کارت گرافيک: NVIDIA GeForce GTX 1060

سيستم عامل: ويندوزهاي 7 تا 10 نوع 64 بيتي
فضاي خالي: 20 گيگابايت


در حال حاضر، سازنده در ارائه اين مشخصات به سخت افزارهاي ساخت شرکت AMD اشاره‌اي نکرده است؛ با اين وجود گيمرها مي‌توانند مدل‌هاي مشابه را مد نظر قرار دهند. براي اجراي بازي در حالت Ray Tracing نيز به حداقل کارت گرافيک RTX 2060 نياز خواهيد داشت. آيا سيستم شما از پس اجراي بازي Boundary بر مي‌آيد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره