تغییرات بزرگ در بهروزرسانی جدید بازی Mortal Kombat 11

گيم فا/ بازي Mortal Kombat 11 بهتازگي يک بهروزرساني کاملاً جديد را دريافت کرده است که تغييرات زيادي را در اين عنوان مبارزهاي به همراه ميآورد. بهروزرساني جديد ۱٫۲۱ در همه سيستم عاملها موجود است و تغييرات خاصي را در شخصيتهاي خاص و تواناييهاي آنها ايجاد ميکند. در کنار تغييرات شخصيتهاي مختلف، بهروزرساني جديد تغييرات Kombat League و برخي از تنظيمات گيمپلي کلي را براي Mortal Kombat 11 نيز به ارمغان ميآورد.
بيشتر بازيبازان عمدتا به جديدترين تغييرات شخصيتها علاقهمند هستند، زيرا هر تغيير ميتواند تأثير چشمگيري روي شخصيتها داشته باشد و آن را براي بازي رقابتي يا کاملاً غيرقابل اجتناب ميکند. خوشبختانه ، بيشتر تغييرات شخصيتهاي جديد Mortal Kombat عمدتا جلوههاي بصري و برخي از تغييرات در خشونتها است، به اين معني که آنها تا زمان بهروزرساني بعدي حرکات و تواناييهاي خود را حفظ خواهند کرد. هر بازيباز رقابتي ميخواهد بداند که آيا هر يک از تغيير کاراکترهاي جديد به هيچ وجه بر ساختار اصلي آنها تأثير گذاشته است، اما تاکنون بهنظر ميرسد استوديوي ندرلم (NetherRealm) حداقل در حال حاضر بر روي تنظيمات شخصيتي متمرکز نشده است. حتي اگر برخي از جامعهي هوادارن خواستار تغيير در شخصيتهاي خاص هستند ، اما اين در هر بازي مبارزهاي بسيار طبيعي است. با هر بهروزرساني، برخي از کاراکترها کاملاً ترکيب ميشوند. در ادامه ليستي از تغييرات را شاهد خواهيد بود.
شخصيت Cassle
اگر پهبادBL-118 انرژي در هر زمان و در شرايط مختلف متوقف شود ، حرکت ساير پهپادهاي ديگر نيز غيرفعال ميشوند.
شخصيت Cetrion
هيچ اثري از جلوههاي تصويري بادهاي مهلک باقي نمانده پس از نابود شدن آنها توسط موشکها بهطور ويژه تقويت نميشوند.
شخصيت D’Vorah
Ovipositors اين کاراکتر ديگر تحت هيچ شرايطي در طول گيمپلي از بين نميروند.
شخصيت Erron Black
انيميشنهاي ناردستي که براي اين شخصيت وجود داشت اصلاح شدند.
شخصيت Geras
The Break Down Brutality اين شخصيت بازيباز را ملزم به نگه داشتن دکمه پايين در هنگام ضربات ميکند.
شخصيت Jade
Brutality Looking Good اين شخصيت بازيباز را ملزم ميکند که در حين ضربه کمي عقب نشيني کنند.
شخصيت Jax
I Said Sut Brutality اين شخصيت بازيباز را ملزم ميکند در هنگام ضربات جهت پايين را نگه دارند.
شخصيت Johnny Cage
جايزهاي که به Brutality اين شخصيت تعلق ميگيرد ديگر نيازي به قابليت Say Cheese Gear ندارد.
شخصيت Kano
Brutallity Bonzer اين شخصيت اکنون بازيبازان را ملزم ميکند که در حين ضربه از رقيب دور شود.
شخصيت Kitana
۱ – مجازات Brutallity بازيبازان را ملزم ميکند که در حين ضربه از دفاع استفاده کنند.
۲ – Edenian Fade باعث نميشود که کيتانا هنگام فرود آمدن، ديگر از سيستم دفاعياستفاده کند و اکنون همچنين به جاي ضدحمله از اين قابليت استفاده ميکند.
شخصيت Kollector
Slice Slice Slice Brutality ديگر نيازي به ضربهي اول ندارد و همچنين بازيبازان را ملزم به نگه داشتن دکمه در حين ضربه ميکند.
شخصيت Kung Lao
انيميشنهاي ناردستي که براي اين شخصيت وجود داشت اصلاح شدند.
شخصيت Raiden
نگه داشتن دکمه براي Brutal Bolt Brutality اين شخصيت الزامي است.
شخصيت Skarlet
هنگامي که Bloodshot Ampify با زمان بندي خاصي انجام مي شود، ديگر نمي توانيد چيزي پرتاب کنيد.
شخصيت Sub-Zero
Big Leg Brutality اکنون بازيبازان را ملزم به زدن ۴ ضربه در طول مسابقه ميکند.
شخصيت Shao Kahn
Nothing Left Brutality نيازمند اين است که بازيباز دکمه فلش پايين را نگه دارد.
شخصيت Shang Tsung
Inclement Weather Brutality نيازمند اين است که بازيباز دکمه فلش پايين را نگه دارد.
شخصيت Nightwolf
No Leg to Stand On Brutality نيازمند اين است که بازيباز دکمه فلش پايين را نگه دارد.
شخصيت Joker
Head Case Brutality نيازمند اجراي ترکيب C C D D E G E C براي سه بار ميباشد.
شخصيت Terminator
زره اين شخصيت هنگام Fatal Blow از دست ميرود ديگر مثل سابق حذف نميشود.
شخصيت Fujin
هوش مصنوعي اکنون ميتواند پيگيريهاي حمله را به Sky Wakka انجام دهد.
شخصيت Robocop
با استفاده از يک انيميشن نادرست براي چند فريم اول در شرايط خاص ، مسالهي جلوههاي بصري را با Cobra Cannon برطرف کرد.
شخصيت Sheeva
رفع مشکل صوتي در هنگام اجراي Untamed Fury
اميدواريم که اين تغييرات کاراکترها واقعاً در عملکرد رقابت تأثير نگذارد. با اين حال ، شخصيتهايي مانند فوجين ممکن است از آنجا که تغييرات خاصي داشته در مورد برخي از رقابتها جلب توجه کند چون تقويت شده است. همراه با فوجين، RoboCop نيز تغييرات چشمگيري را دريافت کرده است که ممکن است در برخي از بازيهاي خاص ، مزيت اين شخصيت چشمگير باشد. به طور کلي ، اين تغييرات به هيچ وجه بر متاي فعلي تأثير نمي گذارند. مثل هميشه، توجه داشته باشيد که متعادل کردن يک بازي مبارزهاي کار بسيار سختي است با اينحال ، بهنظر ميرسد استوديوي ندرلم با بهروزرسانيهاي منظم و تغييراتي در ليست آنها در مسير درست هدايت ميشود.