نماد آخرین خبر

بازی Fast and Furious Crossroads مشکلاتی دارد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بازی Fast and Furious Crossroads مشکلاتی دارد

گيم فا/ نظر مي‌رسد نسخه‌ي رايانه‌هاي شخصي بازي Fast & Furious Crossroads کمبودها و مشکلاتي دارد که باعث نارضايتي بازي‌بازان شده است. خريداران اين بازي اعتراض خود را در فروشگاه استيم مطرح کرده‌اند. 

بازي Fast & Furious Crossroads در مراسم Game Awards سال ۲۰۱۹ معرفي شد. بعد از انتشار اين بازي در چند روز پيش، نارضايتي‌هاي کاربران رايانه‌هاي شخصي بالا گرفت. هنوز نقدها و نمرات اين بازي منتشر نشده است؛ بنابراين تنها مرجع نقد آن نظرات کاربران استيم محسوب مي‌شود.

عنوان Fast & Furious Crossroads ابتدا براي انتشار در ماه مه برنامه‌ريزي شده بود؛ اما به خاطر شيوع بيماري کرونا با تاخير مواجه شد. بعد از انتشار آن در تاريخ ۱۷ مرداد (۷ آگست ۲۰۲۰)، کاربران رايانه‌هاي شخصي از کيفيت بازي و به‌ويژه کيفيت پورت آن ناراضي هستند. به عقيده‌ي برخي، اصل بازي براي کنسول‌ها ساخته شده و شرکت سازنده بعدا به فکر پورت آن افتاده است.

مشکل اصلي که کاربران با آن مواجه‌اند، مشکلات پشتيباني از کيبورد است. در اين بازي قابليت تغيير کليدها در نظر گرفته نشده و راهنماهاي آن، دکمه‌هاي کنسول‌ها را نشان مي‌دهند. به همين علت کاربران تيم سازنده را به کم‌کاري متهم کرده‌اند؛ چراکه آن‌ها به ساده‌ترين بخش‌هاي بازي توجه نداشته‌اند. در نتيجه‌، بازخوردهاي اين بازي در فروشگاه استيم عموما منفي هستند. البته مشکلات ديگري در بحث گرافيک و مکانيک‌هاي بازي وجود دارند که کاربران به آن‌ها هم اشاره مي‌کنند.

بازي Fast & Furious Crossroads در حال حاضر برروي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره