logo

سیا جاسوسی دولت چین از تیک تاک را رد کرد

منبع
مهر
بروزرسانی
سیا جاسوسی دولت چین از تیک تاک را رد کرد

مهر/ گزارش جديد منتشر شده توسط سازمان جاسوسي سيا نشان مي‌دهد دولت چين هرگز به داده‌هاي خصوصي کاربران آمريکايي اپليکيشن تيک تاک دسترسي نيافته است.
به گزارش نيويورک تايمز، تحليلگران سيا به کاخ سفيد اعلام کرده‌اند که اگر چه دستيابي دولت چين به اطلاعات خصوصي کاربران اپليکيشن تيک تاک ممکن است، اما هيچ شواهدي در دست نيست که نشان دهد چين در عمل چنين کاري کرده باشد.

ارزيابي سيا در شرايطي صورت گرفته که ترامپ طي دو هفته اخير بارها مدعي جاسوسي سايبري پکن از کاربران برنامه به اشتراک گذاري ويدئوي تيک تاک شده است. ترامپ بر مبناي همين ادعاهاي دروغ تلاش کرده تا مالکيت تيک تاک را از شرکت چيني بايت دنس بگيرد. توئيتر و مايکروسافت از جمله شرکت‌هايي هستند که براي خريد تيک تاک با بايت دنس وارد مذاکره شده‌اند.

به دنبال تداوم ادعاهاي رئيس جمهور آمريکا بر عليه تيک تاک، بايت دنس شکايتي را بر عليه دولت آمريکا تقديم دادگاه کرده و خواستار لغو فرمان اجرايي وي براي ممنوعيت فعاليت تيک تاک در آمريکا شده است.


ادعاهاي آمريکا در مورد سرقت اطلاعات خصوصي کاربران اپليکيشن چيني تيک تاک در شرايطي مطرح مي‌شود که شرکت‌هاي فناوري بزرگ آمريکا مانند فيس بوک، آمازون، گوگل و غيره خود بارها به علت سرقت اطلاعات خصوصي کاربران و سوءاستفاده از آنها محکوم شده و رسوايي‌هاي بزرگي به بار آورده‌اند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر