بازی Halo Infinite رسماََ با تاخیر مواجه شد

گيم فا/ استوديوي ۳۴۳ اينداستريز اعلام کرد، عنوان Halo Infinite که قرار بود در تعطيلات امسال براي اکسباکس سري اکس، رايانههاي شخصي و اکسباکس وان عرضه شود با تاخير مواجه شده است و حالا در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.
بر اساس توييت جديد رئيس اين استوديو، آقاي کريس لي (Chris Lee)، دليل اين تاخير اطمينان حاصل کردن از دستيابي به کيفيت مناسب و رسيدن به اهداف تعيين شده است.
همچنين آنها توضيح دادند که چندين چالش در مراحل ساخت اين اثر به وجود آمده که شيوع ويروس کرونا يکي از مهمترين چالشها به حساب ميآيد. با وجود اين که تيم ۳۴۳ اينداستريز به سختي کار ميکند تا مشکلات به وجود آمده برطرف شود اما بازهم بايد شاهد تاخير بازي باشيم. لي در اين باره گفت که “نميتوان به طور همزمان تيمي سالم و اثري موفق را تا تعطيلات امسال داشته باشيم”
اگرچه خبر مذکور بسيار نااميد کننده است اما زمان اضافه به آنها اجازه ميدهد کارهايي اساسي و حياتي در مورد اين عنوان انجام دهند و يکي از جاهطلبانهترين بازيهاي Halo را براي طرفداران به ارمغان بياورند.
تريلر گيمپلي Halo Infinite در رويداد “نمايش بازيهاي اکسباکس” (Xbox Game Showcase) به نمايش در آمد که با نظرات متفاوتي مواجه شد. بعد از چند روز استوديوي ۳۴۳ اينداستريز تاييد کرد که کيفيت گرافيکي به نمايش در آمده مربوط به يکي از ساختهاي قبلي است و کيفيت نهايي را به نمايش نميگذارد. به طور حتم در ماههاي پيشرو اطلاعات بيشتري از بخش چندنفره منتشر ميشود، بخشي که به صورت رايگان در دسترس بازيبازان قرار خواهد گرفت. همچنين تاييد شده است که بخش چندنفرهي Halo Infinite به صورت ۱۲۰ فريم بر ثانيه اجرا ميشود.