برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اریکسون و ۱۰۰ قرارداد 5G در سراسر دنیا

منبع
ترنجي
بروزرسانی
اریکسون و ۱۰۰ قرارداد 5G در سراسر دنیا

ترنجي/ با تحريم هاي متعدد هواوي در زمينه هاي مختلف، رقباي اين شرکت که از نظر فناوري واقعا عقب تر هم هستند اما توفيقات اجباري پيدا مي کنند! براساس وب سايت رسمي اريکسون، اين شرکت در حال حاضر ۱۰۰ قرارداد 5G تجاري دارد. از هم اکنون، اريکسون با ۵۸ مشتري اپراتور يک قرارداد تجاري 5G دارد. علاوه بر اين، تجهيزات براي 56 شبکه تجاري 5G در حال حاضر عملياتي در ۲۳ کشور فراهم مي کند. شبکه 5G آن نيز در پنج قاره برقرار است.

اريکسون ديروز با اعلام توافقنامه همکاري 5G با Telekom Slovenije به اين نقطه عطف رسيده است. از اوايل مراحل تحقيق و توسعه 5G، اريکسون همچنين با شرکاي اصلي ارائه دهنده خدمات همکاري داشته است. اين شرکت اولين توافقنامه همکاري عمومي 5G خود را در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد.

در ابتدا، اين مشارکت فناوري و مشارکت تفاهم نامه بود و پس از آن آزمايش فناوري 5G NR انجام شد. پس از اين، اعلاميه هاي آنلاين و معاملات تجاري نيز انجام شد. اولين راه اندازي تجاري آن از يک شبکه 5G به سال ۲۰۱۸ باز مي گردد.

علاوه بر اين، قراردادهاي اريکسون شبکه دسترسي راديويي (RAN) و استقرار شبکه اصلي را پوشش مي دهد. اين قراردادها توسط محصولات و راه حل هايي از پرتفوي محصولات شبکه Ericsson Radio و Ericsson Cloud Core پشتيباني مي شوند.

استقرار شبکه 5G اريکسون شامل 5G NSA ، 5G SA و فناوري اشتراک طيف (spectrum sharing) اريکسون است. آنها همچنين شامل قابليت هاي بومي ابري از شبکه اصلي 5G دو حالته اريکسون هستند.

اريکسون براي پشتيباني از موارد پهن باند تلفن همراه پيشرفته و ثابت، شبکه هاي 5G را در باندهاي بالا، متوسط ​​و کم فرکانس در محيط هاي مختلف شهري، حومه و روستايي مستقر کرده است.

رئيس و مديرعامل اريکسون، Börje Ekholm گفت: “نيازهاي مشتري از ابتدا در هسته توسعه و تکامل فناوري 5G اريکسون بوده است. ما به اين موضوع متعهد شده ايم که ۱۰۰ ارائه دهنده خدمات ارتباطي در سراسر جهان را انتخاب کنيم تا فناوري ما را براي دستيابي به موفقيت 5G خود انتخاب کنند … ما همچنان مشتري محور خواهيم بود و به آنها در ارائه مزاياي 5G به عنوان يک زيرساخت اصلي ملي براي مشتريان، صنايع و جامعه و کشور کمک خواهيم کرد.”

اريکسون همچنين با شرکاي خدماتي، دانشگاه ها، موسسات فني و شرکاي صنعتي همکاري کرده است تا موارد تجاري و مصرفي 5G را ايجاد کند. اين موارد استفاده شامل اتوماسيون کارخانه، دفاتر هوشمند، جراحي از راه دور و ساير برنامه هاي سازماني و صنعت نسخه ۴ است.

نظر شما درباره پيشرفت اريسکون در زمينه شبکه 5G چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره