برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فروش بازی Resident Evil 3 Remake انتظارات شرکت کپکام را برآورده کرده است

منبع
گيم فا
بروزرسانی
فروش بازی Resident Evil 3 Remake انتظارات شرکت کپکام را برآورده کرده است

گيم فا/ اخيرا شرکت بازي‌سازي کپکام (CapCom) در خبري رسمي اعلام کرد که نسخه‌ي بازسازي شده‌ي بازي Resident Evil 3 از زمان عرضه‌ي خود در ماه ژوئن حدود ۲٫۷ ميليون نسخه فروش داشته است. با اين که اين ميزان فروش ابدا کم به نظر نمي‌رسد اما بايد توجه داشت که عنوان Resident Evil 2 Remake در مدت مشابه پس از عرضه‌ي خود به فروشي بالغ بر ۴٫۲ ميليون نسخه‌اي دست يافته بود که در مقايسه با عنوان Resident Evil 3 Remake اختلاف زيادي را نشان مي‌دهد.

از آن‌جا که نسخه‌ي Resident Evil 3 Remake با ستايش و استقبال کمتر منتقدان همراه شد و در زمينه‌ي فروش، محبوبيت و نمرات نتوانست به بازي قبلي اين سري برسد، افراد زيادي تصور کردند که شرکت کپکام از عملکرد اين بازي به شدت نااميد بوده و از توسعه‌ي آن پشيمان است اما ظاهرا اين‌گونه به نظر نمي‌رسد. به تازگي استوديوي کپکام در يک مصاحبه‌ي رسمي به ارائه‌ي اطلاعات جديدي از عملکرد اقتصادي خود در سه ماهه‌ي اخير پرداخت و اعلام کرد که ميزان فروش بازسازي نسخه‌ي سوم سري Resident Evil مطابق انتظار آن‌ها بوده است و در مقايسه با ميزان فروش بازي اصلي يعني Resident Evil 3: Nemesis، يک موفقيت به شمار مي‌آيد. همچنين اين شرکت اعلام کرد که براي تعطيلات پيش رو سياست‌هاي اقتصادي و تخفيفي خوبي براي عناوين بازسازي شده‌ي خود در نظر خواهد گرفت تا کمي به ميزان فروش آن‌ها کمک کند.

شرکت کپکام در اين باره اظهار داشت:

با توجه به ميزان فروش و استقبال بازي‌بازان از نسخه‌ي اصلي Resident Evil 3: Nemesis، ما انتظار اين ميزان فروش را براي بازي Resident Evil 3 Remake داشتيم و فروش اين عنوان کاملا مطابق با انتظارات اقتصادي ما پيش رفت. ما نگاهي ويژه به آينده داريم. استراتژي‌هاي قيمت‌گذاري خوبي را براي هدف قرار دادن تعطيلات پايان سال ۲۰۲۰ يعني از ابتداي پاييز تا پايان آن در نظر داريم و با اقداماتي که انجام خواهيم داد به فروش عناوين بازسازي شده‌ي خود کمک مي‌کنيم.
همچنين آن‌ها در طول اين جلسه‌ي مالي به قيمت عناوين شرکت کپکام براي نسل بعدي اشاره داشتند و اعلام کردند که در حال حاضر براي قيمت بازي‌هاي خود برروي کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۵ و اکس‌باکس سري اکس برنامه‌ريزي نکرده‌اند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره