برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قیمت گوشی گلکسی M51 مشخص شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
قیمت گوشی گلکسی M51 مشخص شد

ترنجي/ گفته مي شود قيمت گلکسي M51 در هند احتمالا ۳۲۳ دلار(حدود 7.2 ميليون تومان) خواهد بود.

ما مدت زيادي است که مي دانيم گلکسي M51 بايد ارايه شود. امشب قيمت و تاريخ عرضه سامسونگ گلکسي M51 در هند فاش شده است. اين گوشي تاريخ ۲۰ شهريور در هند معرفي خواهد شد. در مورد قيمت بايد گفت که اين دستگاه مي تواند گران ترين عضو خانواده خود باشد اما در عين حال خيلي هم گران نيست و اين قيمت براي مشخصاتي همچون اسنپدراگون ۷۳۰ و باتري ۷۰۰۰ ميلي آمپري حتي جالب است.
 
قيمت اين گوشي ممکن است در هند حدود 23990 روپيه باشد. در اين صورت، تقريبا در قيمت دستگا هايي مانند Galaxy A51 است، که با قيمت اوليه 23999 روپيه در هند ارايه شد. پيش بيني مي شود که سامسونگ گلکسي M51 با مشخصات ميان رده از قبيل اسنپدراگون ۷۳۰، دوربين ۶۴ مگاپيکسلي و باتري ۷۰۰۰ ميلي آمپر ساعتي ارايه شود.

گفته مي شود که سامسونگ Galaxy M51 از صفحه نمايش Infinity-O AMOLED بهره مي برد که در اندازه 6.67 انتخاب شده است و داراي رزولوشن FullHD + و داراي سوراخ گوشه اي براي دوربين سلفي است.

ظاهرا اين گوشي Snapdragon 730 را به جاي چيپست اگزينوس، همراه با حافظه رم ۶ يا ۸ گيگابايتي و حافظه داخلي ۱۲۸ گيگابايتي ارايه خواهد داد. اين تلفن به احتمال زياد از مموري کارت پشتيباني مي کند تا فضاي بيشتري را ذخيره کند. علاوه بر اين، انتظار مي رود که سامسونگ گلکسي M51 با رابط کاربري One-UI مبتني بر Android 10 مجهز شود.

ما ماه گذشته گزارش داده بوديم که گلکسي M51 به يک دوربين چهارگانه مجهز خواهد بود که شامل يک دوربين ۶۴ مگاپيکسلي اصلي ، دوربين فوق عريض ۱۲ مگاپيکسلي، دوربين عمق سنج و دوربين ماکرو است. ما همچنين تأييد کرده بوديم که اين تلفن هوشمند از حالت دوربين Single Take برخوردار است که مجموعه اي از عکس ها و فيلم ها را از ديدگاه ها و فيلترهاي مختلف ثبت مي کند.

ساير مشخصات Galaxy M51 ممکن است شامل يک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمايش ، GPS ، LTE ، Wi-Fi ac ، بلوتوث 5.0 ، NFC ، درگاه USB Type-C و جک هدفون باشد. همچنين باتري ۷۰۰۰ ميلي آمپري با شارژر ۲۵ واتي مي تواند براي کساني که عمر باتري براي آن ها خيلي مهم است، وسوسه کننده باشد.

نظر شما چيست؟ منتظر گلکسي M51 با اين قيمت هستيد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره