برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تاریخ انتشار بازی Chronos: Before the Ashes مشخص شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گيم فا/ استوديوي تي‌اچ‌کيو نورديک (THQ Nordic) امروز به معرفي بازي Chronos: Before the Ashes پرداخت و تاريخ دقيق انتشار آن را هم تعيين کرد. ضمنا جهت آشنايي بيشتر بازي‌بازان، تريلري از اين بازي عرضه شده که در ادامه قابل مشاهده است.

Chronos: Before the Ashes را مي‌توان عنواني در سبک‌هاي اکشن و نقش‌آفريني دانست که در آن بايد کنترل فردي قدرتمند را به دست بگيريد. اين فرد قصد دارد تا از سرزميني بزرگ در برابر دشمني شيطان صفت محافظت کند. در جريان بازي نيز سلاح‌هاي جالبي در اختيارتان قرار مي‌گيرد که تجربه‌ي آن‌ها لذت‌بخش خواهد بود. همچنين نکات فراواني براي کشف در اين سرزمين وجود دارد که نبايد آن‌ها را به راحتي از دست داد. قابل ذکر است که دو شرکت گان‌فاير گيمز (Gunfire Games) تي‌اچ‌کيو نورديک به ترتيب وظيفه‌ي ساخت و انتشار اين اثر را به عهده دارند.

طبق اعلام ناشر Chronos: Before the Ashes، مطلع شديم که اين بازي در تاريخ ۱۱ آذر ۱۳۹۹ (۱ دسامبر ۲۰۲۰ ميلادي) به دست دارندگان پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، اکس‌باکس وان و نينتندو سوييچ خواهد رسيد. ضمنا قرار است اطلاعات و ويدئوهاي بيشتري تا تاريخ ذکر شده در دسترس قرار گيرد. در پايان مي‌توانيد نسبت به تماشا و دريافت تريلري از Chronos: Before the Ashes اقدام کنيد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره