برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انتشار رندر ویدیویی آیفون ۱۲ پرو

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ اپل در آينده نزديک از نسل جديد گوشي‌هاي آيفون رونمايي مي‌کند که در ميان آن‌ها گوشي آيفون ۱۲ پرو نيز حضور خواهد داشت و حالا يک ويديوي مفهومي از آن منتشر شده است.

اخيرا يک طراح به نام «DMJ4D» ويديويي از آيفون ۱۲ پرو با عنوان «دقيق‌ترين ويديوي مفهومي» منتشر کرده که تمام شايعات درباره آيفون آينده اپل را در قالب يک ويديو در اختيار مخاطب قرار مي‌دهد.

طراحي فريم آيفون ۱۲ در مقايسه با نسل قبلي خود تغييراتي بزرگي را تجربه خواهد کرد و طراحي مشابه با آيفون ۴ خواهد داشت. در بالاي صفحه نمايش همچنان شاهد يه برش عريض خواهيم بود که سيستم فيس آيدي را ميزباني مي‌کند. آيفون ۱۲ پرو همانند گوشي‌هاي آيفون ۱۱ و ۱۱ پرو مکس به دوربين سلفي ۱۲ مگاپيکسلي با دريچه ديافراگم f/2.2 مجهز خواهد شد.

طراحي دوربين اصلي اين گوشي هوشمند نيز مشابه با آيفون ۱۱ پرو است، با اين حال در اين دستگاه از اسکنر LiDAR نيز استفاده مي‌شود. سنسور اصلي اين دستگاه گشودگي ديافراگم f/1.8 داشته که توسط دوربين تله فوتو و اولترا وايد با زاويه ديد ۱۲۰ درجه همراه مي‌شود. اسکنر LiDAR که هم اکنون شاهد استفاده از آن در آيپد پرو ۲۰۲۰ هستيم، زير دوربين اولترا وايد قرار گرفته است.

در اين ويديو آيفون ۱۲ پرو در چهار رنگ مشکي، سفيد، قرمز و آبي به چشم مي‌خورد که رنگ آبي جايگزين رنگ سبز آيفون ۱۱ پرو شده است. در پايان ويديو ويژگي‌هاي پرچمدار آينده اپل به چشم مي‌خورد که از ميان آن‌ها مي‌توان به چيپست ۵ نانومتري A14 Bionic و پشتيباني از استاندارد IP68 اشاره کرد.

در اين ويديو به افزايش شارژدهي ۴ ساعته باتري نسبت به نسل قبلي اشاره شده که نبايد منتظر چنين ويژگي در آيفون ۱۲ پرو باشيم، مخصوصا که شايعات به کاهش حجم باتري اين دستگاه اشاره مي‌کنند. در پايان ويديو نيز شاهد نمايش آيفون تاشو هستيم، محصولي که شايعات زيادي درباره آن وجود دارد.

اپل اخيرا مراسمي با نام «Time Flies» را برگزار کرده که در آن خبري از گوشي‌هاي سري آيفون ۱۲ نبود و اين شرکت از تبلت آيپد اير ۴ و نسل هشتم آيپد به همراه اپل واچ سري ۶ و اپل واچ SE رونمايي کرد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره