برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

iOS 14 باعث کندی آیفون نمی‌ شود

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
iOS 14 باعث کندی آیفون نمی‌ شود

سخت افزار/ بروزرساني‌هاي جديد iOS هميشه مورد استقبال کاربران آيفون قرار مي‌گيرند، اما معمولاً با بروزرساني‌هاي جديد، ويژگي‌هاي جديدي اضافه مي‌شود که ممکن است براي پردازش به سخت افزار قوي‌تري به نسبت نسخه‌هاي قبلي نياز داشته باشد. در نتيجه، گاهي اوقات ممکن است احساس کنيد که با نصب يک بروزرساني جديد iOS در يک آيفون قديمي، عملکرد آن کاهش پيدا کرده و مانند گذشته برنامه‌ها اجرا نمي‌شود اما با توجه به نتيجه بنچمارک‌ها تست شده در مقايسه سيستم عامل جديد اپل مشخص شد که iOS14 باعث کندي آيفون نمي‌ شود.

براي کاربراني که نگران تکرار اين اتفاق در آيفون‌هاي خود هستند بايد اشاره کنيم که به نظر مي‌رسد ديگر نيازي به نگراني نيست و بلاخره شرکت اپل براي اين موضوع چاره‌اي انديشيده است. حال براي سنجش اين موضوع و با توجه به تست سرعت و معيارهايي که توسط سايتiAppleBytes انجام شده، به نظر مي‌رسد که آيفون 6s  با سيستم عامل iOS 14 بسيار سازگار است.

به نظر مي‌رسد که iOS 14 در iPhone 6s تجربه کار کردن با آن را بهبود مي‌بخشد، حتي در قسمت‌هايي احساس مي‌شود که برنامه‌ها و دستورات با سرعت بيشتري انجام مي‌شوند. اين معيارها همچنين بيانگر اين هستند که اين سيستم عامل در امتيازدهي‌ها با جايگاهي بالاتر از iOS 13 بهترين بازده را در گوشي‌هاي آيفون برخوردار بوده و iOS 14 باعث کندي آيفون نمي‌ شود.

اکنون اين بدان معنا نيست که تجربه شما همان تجربه iOS 13  يا حتي بهتر از آن خواهد بود. البته فاکتورهاي ديگري نيز وجود دارد که مي‌تواند عملکرد تلفن را مختل کند، اما با فرض سالم بودن گوشي مورد نظر شما، بهتر است هر چه زودتر به فکر بروزرساني دستگاه خود باشيد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره