برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گوشی میان‌رده‌ای که با ویژگی‌های پرچم‌داران از راه خواهد رسید!

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
گوشی میان‌رده‌ای که با ویژگی‌های پرچم‌داران از راه خواهد رسید!

ديجياتو/ «گلکسي A72» سامسونگ، ميان‌رده‌ايست که با ويژگي‌هاي تصويربرداري پرچمداران کره‌اي‌ مانند دوربين پنج‌گانه رونمايي خواهد شد.

«گلکسي A9» نسخه 2018 سامسونگ، نخستين گوشي هوشمند جهان با بهره‌مندي از چهار دوربين در پنل پشتي بود. اکنون کره‌اي‌ها روي گوشي هوشمندي با پنج دوربين کار مي‌کنند که البته نخستين موبايلي نيست که در جهان با دوربين پنج‌گانه معرفي مي‌شود و پيش از اين «نوکيا پيورويو 9» با همين تعداد دوربين معرفي شده است.

گلکسي A71، در بين گوشي‌هاي سري A، نخستين دستگاهي است که از پنج دوربين در پنل پشتي بهره مي‌برد. معمولا کره‌اي‌ها تست دوربين را روي گوشي‌هاي سري A انجام مي‌دهند. به عنوان مثال «گلکسي A80»، نخستين و تنها گوشي هوشمند سامسونگ با دوربين چرخشي است.

براساس گزارش منتشر شده از سوي «The Elec»، گلکسي A72، نخستين گوشي هوشمند از سري A سامسونگ با پنج دوربين شامل دوربين اصلي 64 مگاپيکسلي، دوربين ثانويه فوق عريض 12 مگاپيکسلي، دوربين تله فوتو با بزرگنمايي سه برابري 8 مگاپيکسلي، دوربين ماکرو 5 مگاپيکسلي و درنهايت حسگر تشخيص عمق 5 مگاپيکسلي است.

دوربين گلکسي A72 در واقع همان A71 است که دوربين 8 مگاپيکسلي با بزرگنمايي 3 برابري «گلکسي S20 فن اديشن» به آن اضافه مي‌شود و سيستم لرزشگير نوري «OIS» را به دستگاه مي‌آورد و براي فاصله کانوني بزرگ‌تر بسيار مفيد است. پيشتر هم شايعه شده بود که گلکسي A72، نخستين گوشي از سري A است که مجهز به سيستم لرزشگير نوري است.

گوشي هوشمند گلکسي A72، تنها مجهز به يک دوربين سلفي 32 مگاپيکسلي است. از سوي ديگر گلکسي A52 نيز يکي ديگر از گوشي‌هاي هوشمند اين سري نيز ظاهرا قرار است همانند گلکسي A51، با چهار دوربين در دسترس کاربران قرار گيرد.

سامسونگ اميد زيادي به گوشي‌هاي هوشمند گلکسي A72 و A52 دارد. گزارش اخير منتشر شده ادعا مي‌کند که احتمال دارد اين دو گوشي هوشمند بتوانند در مجموع فروشي در حدود 30 ميليون دستگاه را به نام خود ثبت کنند که در واقع در حدود 10 درصد کل فروش سامسونگ است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم