برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قابلیت جدید گوگل میت منتشر شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
قابلیت جدید گوگل میت منتشر شد

ديجياتو/ گوگل از امروز شروع به انتشار قابليت حذف نويز گوگل ميت براي سيستم عامل‌هاي اندرويد و iOS کرده که البته در اختيار تمام کاربران قرار نمي‌گيرد.

طبق گفته گوگل، در صورتي که يکي از مشتريان «G Suite Enterprise» يا «G Suite Enterprise for Education» باشيد، به اين ويژگي دسترسي پيدا مي‌کنيد. براي اولين بار چندين ماه پيش اين قابليت براي نسخه وب اين برنامه منتشر شد.

اين فناوري به گونه‌اي طراحي شده که صداهاي پس زمينه مانند دکمه‌هاي کيبورد يا صداي حيوانات را در هنگام يک ويديو کنفرانس در گوگل ميت، کاهش مي‌دهد و مانع از ايجاد مزاحمت براي ساير افراد حاضر در يک جلسه آنلاين مي‌شود.

بر اساس گفته بخش بروزرساني‌هاي G Suite گوگل، اين قابليت به صورت پيش فرض در موبايل غيرفعال است، اما مي‌توان با مراجعه به تنظيمات تماس، به آن دسترسي پيدا کرد.

گوگل از امروز شروع به انتشار اين قابليت کرده، بنابراين مشتريان اين غول دنياي فناوري براي دسترسي به آن بايد تا چندين روز آينده صبر کنند. ادمين يک ويديو کنفرانس روي اين ويژگي کنترلي ندارد و نمي‌تواند آن را فعال يا غيرفعال کند. اين احتمال وجود دارد که در آينده گوگل تصميم بگيرد اين قابليت را براي تمام کاربران اين سرويس عرضه کند.

از زمان شيوع ويروس کرونا در سراسر جهان، بسياري از کارکنان دورکار شده‌اند و به همين علت محبوبيت اپ‌هاي ويديو کنفرانس افزايش چشمگيري پيدا کرده که براي مثال مي‌توان به زوم اشاره کرد که تفاوت‌ها و شباهت‌هايي با سرويس گوگل دارد.

در حالي گوگل ميت نزديک به سه سال پيش براي اولين بار منتشر شد، از سال گذشته ميلادي دوباره در مرکز توجه قرار گرفت. گوگل چندين ماه پيش اعلام کرد که اين سرويس روزانه ۳ ميليون کاربر جديد جذب مي‌کند که انتظار مي‌رود اين آمار هم اکنون بيشتر باشد.

انتظار مي‌رود در آينده اين سرويس با گوگل Duo ادغام شود و يک برنامه جديد با اسم رمز «Duet» از راه برسد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره