logo

گوشی تاشو سامسونگ W21 مدل 5G گواهی 3C را دریافت کرد

منبع
زوميت
بروزرسانی
گوشی تاشو سامسونگ W21 مدل 5G گواهی 3C را دریافت کرد

زوميت/ کسب مجوز 3C نشان مي‌دهد که فاصله‌ي کمي تا زمان عرضه‌ي محصول جديد سامسونگ به بازار فاصله داريم.
       
شايعات موجود در فضاي مجازي نشان دادند که سامسونگ مدتي است روي گوشي تاشو جديدي به‌نام W21 کار مي‌کند. گوشي سامسونگ  W21 به‌لطف مودم 5G، از نسل جديد فناوري ارتباطات برخوردار است و گويا توانسته با شماره‌مدل W2021 گواهي 3C را دريافت کند. چنين موضوعي در فهرست ارائه‌شده از وب‌سايت 3C تأييد شده است و علاوه‌بر وجود گوشي هوشمندي به‌نام W21 سامسونگ، از نزديک‌بودن زمان عرضه‌ي آن به بازار خبر مي‌دهد.

با اينکه به‌لطف اطلاعات منتشرشده مي‌دانيم به‌زودي گوشي هوشمند تاشو جديدي از سامسونگ رونمايي خواهد شد، اطلاعات بسيار کمي درباره‌ي سخت‌افزار  و طراحي ظاهري‌اش مي‌دانيم. بااين‌حال، در وب‌سايت 3C ذکر شده است که گوشي تاشو W21 مدل 5G سامسونگ از حالت شارژ ۱۵ واتي برخوردار است و در درون جعبه نيز شارژر ۲۵ واتي قرار خواهد داشت. گوشي هوشمند W21 علاوه‌بر پشتيباني از فناوري ارتباطات 5G، از Wi-Fi 6 پشتيباني مي‌کند.

متأسفانه اطلاعات بيشتري از گوشي تاشو جديد سامسونگ دراختيار نداريم؛ اما گفته مي‌شود که سامسونگ در محصول جديدش از تراشه‌ي اسنپدراگون ۸۶۵ و صفحه‌نمايش Infinity-O استفاده و حفره‌اي در بالاي صفحه‌نمايش براي قراردادن دوربين سلفي تعبيه خواهد کرد.

درحال‌حاضر، سامسونگ محصولاتي با طراحي تاشو در بازار دارد که مي‌توان به گلکسي زد فولد ۲ اشاره کرد؛ اما دورازذهن است که W21 در رده‌ي قيمتي مشابه با زد فولد ۲ به بازار عرضه شود. به‌نظر مي‌رسد شرکت کره‌اي در حال آماده‌سازي محصولي براي طيف ديگري از کاربران گوشي‌هاي تاشو با بودجه‌ي کمتر است. درهرصورت بايد تا انتشار اطلاعات بيشتر صبر کرد.

متأسفانه زمان دقيق رونمايي و عرضه‌ي سامسونگ W21 مشخص نشده است؛ ولي کسب مجوز 3C نشان مي‌دهد که سامسونگ محصول را تا جايي توسعه داده است که حداقل امکان ارائه‌ي نمونه‌ي آزمايشي آن براي دريافت مجوز 3C وجود داشته باشد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره