logo
جذاب ترین هابرگزیده
موبایل و بازی

هشدار توئیتر به کاربرانی که آرزوی مرگ ترامپ را دارند!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
هشدار توئیتر به کاربرانی که آرزوی مرگ ترامپ را دارند!

باشگاه خبرنگاران/ پس از ابتلا رئيس جمهور آمريکا به کرونا، توئيتر حساب کاربري کاربراني را که آرزوي مرگ براي ترامپ مي کنند، تعليق مي کند.

دو روز پيش بود که دونالد ترامپ، رئيس جمهور آمريکا در پيامي در حساب کاربري توئيتر خود از مثبت شدن تست کروناي خود و همسرش خبر داد. او در اين پيام نوشت تست کوويد-۱۹ بانوي اول آمريکا و من مثبت شد، ما فورا قرنطينه و روند بهبودمان را شروع مي‌کنيم، ما با هم از پس اين (بيماري) برخواهيم آمد!

اما خبر ابتلاي رئيس جمهور آمريکا به ويروس کرونا با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. برخي از کاربران مخالف او با شنيدن خبر ابتلاي رئيس جمهور آمريکا به کرونا در شبکه‌هاي اجتماعي برايش آرزوي مرگ کردند. يکي از شبکه‌هاي اجتماعي که کاربران مخالف ترامپ در آن در اين زمينه به شدت فعال شدند توئيتر بود. اين اقدام برخي کاربران موجب شد تا توئيتر اقدام به تعليق حساب کاربري آن‌ها نمايد. توئيتر اعلام کرد کاربراني که پس از ابتلاي رئيس جمهور آمريکا به کرونا براي او آرزوي مرگ کنند حسابشان تعليق خواهد شد.

اين شبکه اجتماعي به سياستي اشاره کرد که طبق آن از ماه آوريل حساب کاربري کاربران را به دليل اظهاراتشان در مورد رئيس جمهور آمريکا به حالت تعليق در مي‌آورد. سياست‌هاي توئيتر اجازه مي‌دهد کاربران را بخاطر رفتار‌هاي توهين آميز آن‌ها از جمله ارسال محتوايي با مضمون آرزوي مرگ براي افراد يا آسيب جدي بدني يا بيماري کشنده عليه يک فرد.

در ليست رفتار‌هايي که از آن به گفته توئيتر به عنوان رفتار توهين آميز محسوب مي‌شود «آرزوي مرگ براي فردي که دچار يک بيماري جدي شده است» قرار دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره