logo
جذاب ترین هابرگزیده
موبایل و بازی

گوگل پلی و اپ استور در تسخیر Among Us

منبع
جي اس ام
بروزرسانی
گوگل پلی و اپ استور در تسخیر Among Us

جي اس ام/ محبوبيت بسيار بالاي بازي Among Us اين عنوان محبوب را به رده اولين برترين بازي‌هاي هر دو پلتفرم اندرويد و iOS رسانده و حتي بر دانلود اپليکيشن ديسکورد اثر گذاشته است.
به‌گزارش شرکت تحقيقاتي Sensor Tower، بازي Among Us يکي از پرطرفدارترين بازي‌هاي امسال بوده و در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ صدر جدول برترين بازي‌هاي اندرويد و iOS را به تسخير خود درآورده است. اين شرکت تخمين مي‌زند که Among Us در سه‌ماهه ۲۰۲۰ بيش از ۱۰۰ ميليون بار دانلود شده باشد. اين بازي اولين بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود.

پيش‌بيني مي‌شود که اين بازي همچنان براي چند وقت ديگر بتواند محبوبيت بالاي خود را حفظ کند. بازي Among Us در پلتفرم پي‌سي با قيمت ۴.۹۹ دلار به فروش مي‌رسد، ولي روي اندرويد و iOS به‌صورت رايگان عرضه شده است. اين بازي در حال حاضر در بخش بازي‌هاي اپ استور و گوگل پلي رقيبي ندارد و در فروشگاه استيم نيز پايين‌تر از Counter-Strike: Global Offensive و Dota 2 و PUBG در رده چهارم قرار گرفته است.

Among Ua در سرويس استريم توئيچ نيز با اقبال بسيار خوبي مواجه شده و توجه به آن از ماه ژوئيه تا اوت حدود ۶۵۰ درصد افزايش يافته است. استقبال از اين بازي توجه به سرويس ديسکورد را هم بالا برده و ميليون‌ها دانلود را براي اين اپليکيشن به ارمغان آورده است. توسعه‌دهندگان اين بازي اعلام کرده‌اند که ساخت نسخه دوم Among Us را لغو کرده و سعي دارند مشکلات نسخه اول را برطرف کنند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره