برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

یک مشکل عجیب در کیس‌های آی‌فون 12 گزارش شد

منبع
آي تي رسان
بروزرسانی
یک مشکل عجیب در کیس‌های آی‌فون 12 گزارش شد

آي تي رسان/ هر ساله با عرضه سري جديد گوشي‌هاي آي‌فون، شرکت اپل تعدادي کيس رسمي و جديد را به‌همراه آن‌ها ارائه مي‌کند. مدل‌هاي پيشين آي‌فون داراي زوايايي گرد شده بودند؛ لذا اپل به منظور ايجاد امکان عملکرد بدون مانع اسپيکرهاي گوشي فضاي تحتاني کيس‌ها را خالي گذاشته است. با اين‌حال اپل در سري جديد آي‌فون 12 خود به منظور ايجاد حفره‌هاي اسپيکر در کيس‌ها طراحي آن‌ها را مورد بازنگري قرار داده است.

متاسفانه به نظر مي‌رسد که برخي کارکنان شرکت اپل در فرآيند کنترل کيفي کيس‌هاي جديد کوتاهي کرده‌اند؛ زيرا گزارشات مخابره شده از سوي برخي کاربران سفارش‌دهنده اين کيس‌ها نشان مي‌دهند که کيس آي‌فون 12 دريافتي توسط آن‌ها فاقد حفره مخصوص اسپيکر است. اين موضوع بدان معناست که در صورت قرار دادن گوشي تلفن داخل کيس، فقدان برش بر روي کيس محافظ موجب عدم عبور صدا و نهايتا قطع آن خواهد شد.

بر اساس رشته‌اي از بحث‌هاي مطرح شده در وبسايت Reddit، هنگامي‌که کاربران جهت طرح موضوع با اپل تماس گرفتند؛ مشاور شرکت به آن‌ها اعلام کرده که کيس‌ها اساسا فاقد هرگونه حفره هستند. بي‌ترديد چنين پاسخي منطقي نيست؛ زيرا اسپيکرها در قسمت تحتاني گوشي قرار دارند و در صورت عدم وجود حفره در اين ناحيه صدا با هيچ روشي قادر به عبور از ميان کيس محافظ نخواهد بود.

ويديويي که اخيرا در وبسايت Imgur آپلود شده است؛ نشان مي‌دهد که در قسمت داخلي قاب سوراخ‌هايي وجود دارند که جهت عبور دادن صداي اسپيکرها بايستي برش داده مي‌شدند؛ اما بنا بر دلايلي اين‌کار انجام نشده است. هنوز مشخص نيست که چه تعداد از مشتريان با چنين مشکلي مواجه شده‌اند؛ اما مشتريان در صورت دريافت يک کيس بدون حفره اسپيکر مي‌توانند با اپل تماس گرفته و يک نمونه جايگزين را دريافت نمايند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره