برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گیم‌پلی کوتاهی از بازی WRC 9 برروی پلی‌استیشن ۵ منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گيم فا/ ويدئوي جديد، به صورت رسمي گيم‌پلي بازي روي کنسول نسل نهمي سوني را نمايش مي‌دهد و انتشار بازي در زمان عرضه‌ي پلي‌استيشن ۵ را تاييد مي‌کند. 

زمان بسيار کمي تا عرضه‌ي رسمي کنسول‌هاي نسل نهم باقي مانده است و بازي‌هاي زيادي براي آن‌ها تاييد شده‌اند. اين‌بار نوبت به WRC 9: World Rally Championship رسيده تا با انتشار يک گيم‌پلي کوتاه، انتشار بازي در زمان عرضه‌ي کنسول را تاييد کند.

WRC 9 ادامه دهنده‌ي سري بازي‌هاي World Rally Championship است و توسط توسعه‌دهنده‌ي فرانسوي، يعني کيلوتون (Kylotonn) يا کي‌تي ريسينگ (KT Racing) ساخته شده است. اين بازي در ماه سپتامبر توسط نيکون (Nacon) منتشر شد. در بازي جديد شاهد فيزيک طبيعي ماشين‌ها، آب و هواي واقع گرايانه و نقشه‌هاي متنوع هستيم.

گيم‌پلي جديد، اجراي بازي روي پلي‌استيشن ۵ را به نمايش مي‌گذارد. WRC 9 با کيفيت ۴K و نرخ فريم ۶۰ برروي کنسول جديد سوني اجرا خواهد شد. جزئيات زيادي با تماشاي ويدئوي جديد برداشت نمي‌شود و تنها شاهد نمايش رانندگي کلي بازي هستيم.

در اين گيم‌پلي، ۳ خودروي مختلف که هرکدام در مسير و آب و هوايي متفاوت قرار دارند، مشاهده مي‌شوند. مورد اول، مسيري ساحلي در هنگام طلوع خورشيد، دومي مسيري در حومه‌ي شهر در طول روز و سومي مسيري باز و سنگي به همراه تماشاچيان را نشان مي‌دهند. در هنگام رانندگي، چندبار زاويه‌ي ديد تغيير مي‌کند و تاحدودي با حالت سوم شخص و اول شخص آشنا مي‌شويم. در ادامه مي‌توانيد گيم‌پلي جديد را تماشا کنيد.

در انتهاي گيم‌پلي مي‌بينيم که WRC 9، يکي از بازي‌هاي زمان عرضه (لانچ تايتل) پلي‌استيشن ۵ خواهد بود. به علاوه، کاربران اکس‌باکس سري اکس/اس و سوييچ هم مي‌توانند اين بازي را تجربه کنند. نسخه‌ي پلي‌استيشن ۵، بازي اصلي را ارتقا داده و محتواي به‌روزرساني Blind Jumps را هم شامل مي‌شود. اين به‌روزرساني ۶ مسير جديد، راننده‌ي جديد و بخش عکاسي (Photo Mode) را به بازي اضافه مي‌کند. در ضمن، به گفته‌ي کي‌تي ريسينگ، WRC 9 از قابليت‌هاي جديد دوال سنس استفاده خواهد کرد. دارندگان نسخه‌ي پلي‌استيشن ۴ مي‌توانند به صورت رايگان نسخه‌ي نسل جديد بازي را دريافت کنند.

بازي WRC 9 در حال حاضر برروي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، اکس‌باکس وان و سوييچ در دسترس است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره