logo

آغاز مراحل توسعه‌ بازی The Last of Us Part III

منبع
گيم فا
بروزرسانی
آغاز مراحل توسعه‌ بازی The Last of Us Part III

گيم فا/ اخبار و شايعات پيرامون مجموعه‌ي تحسين شده‌ي The Last of Us و رويداد Game Awards 2020 حاکي از آن هستند که تصميم ساخت نسخه‌ي بعدي اين بازي گرفته شده و شايد حتي هم‌اکنون تحت توسعه قرار دارد.

همانطور که مطلع هستيد، دنباله‌ي عنوان مورد انتظار استوديوي ناتي‌داگ (Naughty Dog) براي بازي The Last of Us که از سال ۲۰۱۴ مراحل توسعه‌ي آن آغاز شده بود، بالاخره چند ماه پيش و پس از گذشت مدت زماني حدود ۶ سال منتشر شد و در کنار تمامي نظرات ضد و نقيض پيرامون خود توانست تا با نمرات بسيار بالاي منتقدان روبرو شود. البته در اين بين مواردي نظير نحوه‌ي داستان سرايي، انيميشن‌ها و واقع‌گرايي بي‌نظير بازي از جمله مواردي بودند که از چشم مخاطبان آن پنهان نمانده و همواره همه‌ي بازي‌بازان نحوه‌ي به‌کارگيري اين موارد در بازي را مورد ستايش قرار دادند.

به‌هرترتيب، تا رويداد Game Awards 2020 فرصت زيادي باقي نمانده و همانطور که پيش‌بيني مي‌شد، بازي The Last of Us Part II در بسياري از شاخه‌ها از جمله بهترين بازي‌هاي سال ۲۰۲۰، بهترين روايت داستاني، بهترين موسيقي و چندين و چند شاخه‌ي ديگر نامزد دريافت جوايز مختلف شد. از همين‌رو، افراد مختلفي نظير جف کيلي (Geoff Keighley) ميزبان اين مراسم و گوستاوو سانتااولايا (Gustavo Santaolalla) که وظيفه‌ي ساخت موسيقي‌هاي اين مجموعه را برعهده داشته است، در شبکه‌هاي مجازي به ابراز احساسات و رد و بدل کردن پيام‌هاي مختلفي با استوديوي ناتي‌داگ پرداختند که در ميان آن‌ها مي‌توان نشانه‌هايي از بازي The Last of Us Part III را مشاهده نمود.

در حقيقت، اين آهنگ‌ساز زبده با انتشار توييتي اذعان کرد که از نامزد شدن اين بازي در ۹ شاخه‌ي اين رويداد بسيار خوشحال است و در کنار ذکر جمله‌ي “اين تازه ابتداي راه ما بود”، از آقاي نيل دراکمن (Neil Druckmann) و استوديوي ناتي‌داگ تشکر کرد.

بسيار خوشحالم و سپاسگزار از شما!

بازي The Last Of Us Part II در ۹ شاخه‌ي مختلف نامزد شده که در بين آن‌ها نامزدي بهترين موسيقي    نيز به چشم مي‌خورد. به ما راي بدهيد!

از استوديوي ناتي‌داگ و نيل دراکمن براي دعوت من به اين پروژه نيز سپاسگزارم. اين تازه شروع ماجراجويي ما بود! @PlayStation!

-گوستاوو سانتااولايا

البته، در ابتدا اين احتمال نيز وجود داشت که منظور وي از شروع کار خود با اين مجموعه‌، مشارکتش در ساخت سريال اقتباسي از اين بازي در شبکه‌ي HBO باشد، اما تگ کردن حساب رسمي پلي‌استيشن در اين توييت و صدالبته واکنش جف کيلي به آن اشاره‌هاي مستقيمي به ساخت قسمت بعدي اين مجموعه دارد.

تبريک مي‌گويم!!! شروع ماجراجويي…!

-جف کيلي

همچنين، بايد يادآور شويم که تصميم براي توسعه‌ي بازي The Last of Us Part II و شروع مراحل ساخت آن تنها پس از گذشت مدت بسيار کوتاهي از عرضه‌ي نسخه‌ي اول آن آغاز شده بود و اين احتمال وجود دارد که شايد  The Last of Us Part III نيز روندي مشابه را طي کند.

نظر شما چيست؟ آيا ساخت عنوان جديد اين مجموعه قطعي است و يا احتمال دارد که The Last of Us در همين دو قسمت خلاصه شده باشد؟

بازي The Last of Us Part II، هم‌اکنون در دسترس دارندگان کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴ و پلي‌استيشن ۵ قرار دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره